4.20.2010



بوش ، اوباما ، جمهوری اسلامی ،
 اسرائیل و خبرگزاری ایرنا !
فرستنده گزارش
 الف . صاد . شادمهر 
مقدمه
 داوید فاخری حسود یک دم نیاسود، بوضوح نیز انکه ایران اسلامی جای پای دیگرانی را در منطقه و جهان میپیماید که درعرصه های نظامی ، علمی  ، بهداشتی  ، صنعتی و تکنولوژیهای مدرن از کشور * اسرائیل * بارها مزه شکست را چشیده اند و هنوز هم انانرا مانند زهر هلاهل مزه مزه میکنند !. 










جمهوری اسلامی برای نشان دادن قدرت ناچیزی که در مقابل ارتش دفاعی اسرائیل دارد خود را با ان کشور که دارای سومین قدرت جهانی بدون انکار در تمام رشته های سیاسی و نظامی است قرار داده 
تا هر بلائی که بخاطر بیخردیهای مسؤلان ان بر سر ملت و کشور اشغال شده ایران بیاید و ناچارأ « جام زهر اصلی » را بالا بکشد بتواند ادعا کند که بازنده در نبردی با کشوری از قبیل « امارات  متحده عربی » نبوده بلکه از قدرتمند ترین کشوری که در منطقه وجود داشته شکست خورده است !.






در زمان پایانی مراسم بزرگداشت شهدای اسرائیل که بر اثر بروز جنگها و عملیلت تروریستی جان خود را از دست داده اند  و در اغاز برگزاری جشنهای استقلال که بلا فاصله بعد از ان شروع میگردد و همچنین به مناسبت همزمانی با بزرگداشت ۱۵۰ همین سالگرد تولد * بنیامین تیودور هرتصل * پردازنده و بنیان گذار ایده ایجاد مجدد کشور اسرائیل، سخنرانان محترمی از سازمانهای دولتی و ارتشی و اداری در این مراسم شرکت داشته و سخنانی را در رابطه با اداره سیاستهای داخلی و مهمتر از ان سیاستهای خارجی ایراد کردند که بعد از شنیدن انان به انگیزه مشترکی که یهودیان جهان و ملت اسرائیل را بر ان داشت تا به پربائی مجدد کشور یهود همت گمارند روشنتر پی بردم که به شرح زیر میباشد



بنیامین هرتصل : اگر بخواهید این افسانه نیست
* حقیقت ان است که  کشور اسرائیل نه بر مبنای سخنان انبیا و نه بر مبنای تصمیمات گرفته شده توسط دیپلماتهای دول خارجی بنا گردیده  . کشور یهود تنها بر مبنای رؤیاها و امیدهای ۲۷۰۰ ساله ملتی بر پا گردید که  به پا خواست و با جانفشانیهای بسیار خود را از بند « لطف و احسان جهانی! » که دائم از ان بوی خون فرزندانش ر به مشام او میرسانید و در نهایت نیز به کشتار ۶۰۰۰۰۰۰ تن از انان به دست سپهسالار لطف کنندگان، « هیتلر ملعون » پایان یافت، رهائی بخشید و توانست در مدتی به کوتاهی ۶۲ سال، هم در همه گونه رشته های پسندیده جهانی که برای نجات روح و جسم بشریت به کار گرفته میشوند و با شرائط دشواری که سازمانها و گروههای یهود ستیز و ضد اسرائیلی بر ان تحمیل میکنند به مقاماتی ممتاز و غیر انکار دست یابد  و هم به فرمان خداوند که اجرا و انجام * ترمیم و بهبود جهان * را بر عهده ما نهاده جامه عمل بپوشاند *.
نقشه رنگی اسباط بنی اسرائیل در سرزمین موعود
حقیقتأ که اگر پای حفظ حیثتی در کار باشد بیان این جملات باید دهان همه یاوه گویان بین المللی حتی انان که خود و یا دیگران انان را بزرگترین حامیان * کشور اسرائیل * میپندارند برای همیشه خاموش نگاه دارد ،

ولی جمعی جاه طلب تروریست را چه کاری به حفظ * حیثیت * بویژه انکه اکنون جمهوری جهل و خون اسلامی نیز در راس انان قرار گرفته باشد !!.









گزارش
irna



   خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) 

تعهد به حفظ ميراث بوشاوباما از استحکام روابط آمريکا و رژيم صهيونيستي در آينده خبر داد













تهران - "باراک اوباما" رئيس جمهور آمريکا در پيامي به مناسبت شصت و دومين سالگرد تاسيس رژيم مجعول صهيونيستي اعلام کرد: "روابط آمريکا و اسراييل در ماه ها و سال هاي پيش رو مستحکم تر خواهد شد."  
گزارش گروه اخبار صوتي و تصويري ايرنا، به نقل از شماره روز سه شنبه روزنامه صهيونيستي هاآرتص، حاکي است، اوباما در اين پيام عنوان داشته است:
 "دقايقي بعد از آنکه "ديويد بن گوريون" (در ۱۴ ماه مه سال ۱۹۴۸) استقلال اسرائيل را اعلام کرد و آرزوي يهوديان براي داشن يک دولت مستقل محقق شد، آمريکا نخستين کشوري بود که اسرائيل را به رسميت شناخت. تا به امروز همچنان پيوند عميق و غيرقابل قابل گسست دوستانه ميان دو ملت برقرار بوده و اين مناسبات با تعهد پايدار آمريکا به تامين امنيت اسرائيل گره زده شده است."
اوباما همچنين اشاره کرد که دولت او به کار کردن در زمينه طرح تشکيل دو دولت براي حل کردن مناقشه اسرائيل - فلسطينيان ادامه مي دهد. رئيس جمهور آمريکا در بخشي ديگر از پيام خود آورده است: "من چشم انتظار تداوم يافتن تلاشهايمان با اسرائيل براي دستيابي به صلح و امنيتي همه جانبه در منطقه از جمله طرح تشکيل دو دولت و همکاري دوجانبه براي مقابله با نيروهاي تهديد کننده اسرائيل، آمريکا و همه جهان هستم".

وي مي افزايد:  "در اين روز، ما يک بار ديگر دستاوردهاي خارق العاده مردم اسرائيل و دوستي عميق و پايدارشان با مردم آمريکا را محترم مي شمريم". برپايه اين گزارش، "هيلاري کلينتون" وزير خارجه آمريکا نيز به همين مناسبت روز يکشنبه در سخناني اعلام کرد: آمريکا همچنان در کنار اسرائيل در راه مقابله با چالش هاي بسياري که اسرائيل با آن رو به روست، باقي خواهد ماند.

کلينتون با اشاره به برنامه هسته اي ايران گفت: "اسرائيل امروز با بزرگترين تهديدها در طول تاريخ حيات خود مواجه است، و اين در حالي است که پيمان و تعهد و همچنين پتانسيل (نيروي نهاني) آن هرگز بزرگتر از امروز نبوده است".
اين سخنان اوباما در حالي ايراد مي شود که آمريکا خود را بي طرف در مناقشه خاورميانه معرفي کرده است در حاليکه همواره در کنار رژيم صهيونيستي قرار داشته است. زماني که بوش بر سر کار آمد به سران اسرائيل گفت که وي بي طرف نبوده و طرفدار اسرائيل است؛ ظاهرا اوباما نيز خود را مقيد به حفظ ميراث بوش مي داند.  

No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information