8.18.2010



تنه نزن / ببینیم اکنون یارای کدام وکیلی در ایران است که خود را در برابر « سنگسار کنندگان» جمهوری جهل و خون اسلامی ایران اشغالی برای دفاع از این زنی که صدها بار او را تا پای انجام اجرای اعدام رسانده اند و باز برگردانده اند و به این وسیله « مزه تلخ مرگ » را به او چشانده اند قرار دهد؟!
طنز
ابراهیم نبوی





نیک آهنگ کوثر

مقاله آسيا تايمز درباره احتمال حمله به ايران
نگاه بوستون هرالد به تحرکات هسته ای ايران
فرزند رحیم رش در مصاحبه با روز
مداحان رهبرعلیه مرد اول رئیس جمهور
برنامه ریزی فرهنگی در مصاحبه با عباس عبدی
نگرانی های جدید از سیاست های دولت



چرا باید ملت انقدر فقیر و درمانده باشند که با وعده دریافت مبلغ ناچیز ۱ میلیون تومان در صورت اوردن هر بچه زیاد تر به دنیا انهم برای همان یک بار با دست خود و با وعده به اینکه « خدا روزی رسان است » فرزندانی را به دنیا بیاورند و بعد دانسته انانرا ساخته و پرداخته و انگاه به خورد مارهای ضحاکهای زمان ، نمایندگان شیطان بر روی زمین ، قاتلان هزاران کودک بی عقل و فهم و نادان ۶ تا ۱۲ ساله که انان را برای بقای رژیم کثیف خود بر روی « مینهای زنده عراقی ها » دواندند و تکه تکه شان کردند بدهند تا باز هم به نام « خدا » ادم بکشند و شکنجه کنند و مورد تجاوز قرار دهند؟! . در ان زمان ( جنگ شرم اور ۸ ساله ) مردم انقدر تحت احساسات میهن پرستانه قرار داشتند که « به حق » دست به هر کار ( حتی دیوانه واری  ) برای نجات وطن میزدند که در حقیقت برای نجات این رژیم منحوس بود و نه برای وطن اما حالا چرا حالا که دست انان خوانده شده دیگر چرا ؟ چرا باید مردم بچه های به دنیا نیامده شان را هم اماده قربانی کردن به پای این جانوران اولیه بکنند ؟!.جوابش با انانیست که برای تشکیل « سپاه حسین » انقدر کودک خام مغز در مدارس تحت تربیت خود لازم دارند تا مانند ان بچه های پاکستانی که از کودکی انان را در مدارس اماده « عملیات انتحاری » میکنند اینان نیز ان کودکان هموطن را برای تاختن به سپاهیان شمر و یزید و گرفتن انتقام خون « شهدای کربلا » انگونه بسازند که خود با کمال میل حاضر شوند بروند به هر بازار و میدانی و مدرسه و مسجدی که در ان « سنیها » متمرکز هستند خود را منفجر کنند وهمه انانرا نیز با خود به خاک و خون بکشند!! 

جنگ سردار و سیاست در زمین فوتبال
نمایشنامه در ۲۵٪ پرده!
داوید

پرده باز میشه ، راستش از اول باز بوده حالا یه کم باز تر میشه و یه مأمور با قدی کوتاه ، لاغر اندام و نیمه ریشی که کار طبیعت بوده بر صورتی که شبیه صورت همه بازجوهاست و یه ادم گیج که نمیدونه چه خبره و چرا تو سلوله و اصلأ اینجا چه کار میکنه روی سن روبروی هم قرار دارن !

 میبریمت تلویزیون بشینی پشتش و مثل این گوینده های خوش ریش و پشم لبخند بزنی و به موقعش هم چند تا « صلوات » بلند ختم کنی و یه چند تائی هم « تکبیر » چاشنی اونا بکنی !. اون اقراری رو هم که مادوست داریم بکنی میکنی تا امت همیشه در صحنه « کیف » بکنه ! و از اینکه انقلاب کرده نیشش تا بناگوش باز بشه !. سه تا اتهام بهت بستن که از این قرارن :
 اولأ اومدی زمین فوتبال ( با بلیط اومدی یا بی بلیط این واسه ما فرقی نداره این مشکل شهرداری فدراسیونه که باهات بعدأ تسویه حساب بکنه ! ) اره داشتم میگفتم اومدی زمین فوتبال که به این وسیله استکباری « ارامش امام ( راحل ) رو تو قبرش که در حال ورد خوندنه به هم بزنی و مجبورش کنی بلند شه بره حموم و برای جنایتهائی که کرده مغفرت بطلبه !
دومأ  دستبند سبز دست کردی تا با کمک اون و سران فتنه ( ۱۷ میلیارد دلاری ) با اجرای عملیات خزنده و مخملین چرت امام ( نا راحل ) رو که با زبان روزه و در حال زوزه پای بست نشسته و هی میکشه و هی میکشه تا سبکتر به فرائض حیوانیش عمل بکنه رو  پاره بکنی و ارامش اندرونش رو بهم بزنی و در نتیجه به اینوسیله رژیم رو ساقط کنی  !!
سومأ به دستور « صیهونیسم اشغالی » روزه خواری کردی که با « ملچ مولوچهات »  دل و دماق ملتهای گرسنه و مسلمان « فلسطین و حزب الله و ونزوئلا » رو بسوزونی و به این وسیله باعث بشی که فتیله « هاله نور » خاموش بشه و در نتیجه  ایت الله احمدینژاد یکهو ( علیهم السلام ) بشه و ملت شهید پرور همیشه در صحنه دیگه کسی رو نداشته باشن که پول نفت سر سفرشون بیاره پس عاصی بشن بریزن تو خیابون و ساختمان « بی ام و » رو اتش بزنن و شاه رو از مملکت بیرون بکنن !!
ضمنأ شانس اوردی که ما به دستور قران و امام « دموکراسی » هستیم و میتونی هرکدوم از این سه تا جرم رو که فکر میکنی بیشتر بهت میاد روانتخاب کنی و اونا رو یک جوری تو صفحه تلویزیون اقرار کنی و بعد بگی « خائنی ! » که همه باورشون بشه  بطوریکه فردا حرف توش در نیاد که بگن مثل بقیه « اعرافات نمایشی » بود . یا تو رو مجبور به اعترافت کرده بودن یا یه چیز دیگه مثل این مزخرفات که استکبار و صیهونیسم اشغالی بعد از هر مصاحبه با محارب در بین « امامان جمعه » پخش میکنن!
 باید بدونی که ما خیلی مجهزیم و زود میفهمیم که درست اقرار کردی یا نه ! . شرکتهای « زیمنس و نوکیا » یه ماهواره هائی به ما فروختن که ما به عزت شهدای جنبش سبز اونا رو تو پاشنه کفش هر کی میخوایم قرار میدیم و هر بار که اون ادم با خودش فکری میکنه که بوی « تخمه هندونه » ازش بیاد ما میفهمیم و مثل « سحرخیز » دست و پاشو میبندیم و میبریمش همینجائی که تو رو الان اوردیم!.
در مورد مجازات برای اقرار ها هم بهت بگم خیلی شانس اوردی که امامهای ( ره و ناره ) مجازات همه رو مثل هم تعیین کردن  و چون ما « دموکراسی » هستیم تنها از یک نوع بطری استفاده میکنیم اونم « بطری پپسیه »  و نه بطری چیز دیگه مثل استغفر الله «‌ جانی واکر ( بلو لیبل ) » ! تقاضای « بطری کوکا کولا » هم نکن که نمیشه چون مال این « صیهونیسمهای اشغالیه » و حرامه که با بدن خواهر و یا برادر مسلمان نزدیکی کنه !.
حالا پاشو قبل از اینکه سریال « یوسف » شروع بشه بریم کارمون رو تموم کنیم برگردیم که دیشب یه جای خیلی حساس فیلم رو نیمه تموم گذاستن تا امشب نشونش بدن و من نمیخوام که اون قسمتو از دست بدم!. 



مقاله فايننشيال تايمز درباره کارشکنی های ايران
تحليل فوربس از پيامدهای حمله اسرائيل به ايران
گفت و گوی صریح روز با رهبر حزب کومله
اخر هفته خوشی را برایتان ارزومیکنیم

2 comments:

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information