11.10.2011



۱۱ نوامبر ۲۰۱۱
۲۰ ابان ماه ۱۳۹۰
سیزدهم خشوان ۵۷۷۲ یهودی



باراک تأکید کرد با آنکه هنوز هیچگونه تصمیمی

 علیه ایران گرفته نشده، ولی اسرائیل برای هر کاری
 آمادگی دارد و ملت باید بداند که هیچگونه خطر واقعی
 اسرائیل و موجودیت آنها را تهدید نمی کند.


پرزیدنت پرس: «بزرگ ترین خطر برای منطقه از جانب حکومت ایران است 
و بزرگ ترین احتمال مثبت، برقراری صلح بین اسرائیل و قلسطینی هاست
عکس / پرزیدنت شیمعون پرس در مراسم «عید قربان»
در روستای دروزی جولیس




عصر سه شنبه در اقامتگاه شیمعون پرس، 
رئیس جمهوری اسرائیل، آیین های یادبود 
شانزدهمین سال جانباختن رابین با افروختن
 شمعی آغاز شد و طی این مراسم، خانواده 
رابین فقید، شخصیت های کشور و دانش آموزان
 دبیرستانی که به نام "رابین" نامگذاری شده 
است شرکت داشتند.
چهارده کارآموز از اسرائیل و کشورهای خارج، 
در تجربه زندگی بعنوان کارکنان IBM،
تابستان خود را در بخش تحقیقات در حیفا، سپری کردند.


صرف اینکه شما در صندلی چرخدار نشسته اید، 

به این معنی نیست که شما باید از رفتن به پارک ها 
و مناطق متعدد پیک نیک و تفریحی اسرائیل،
 محروم باشید.







e_nabavi.jpg
ابراهیم نبوی

این مال من، این مال تو، این مال ملت
براساس گفته های احمدی نژاد، قوه قضائیه که همه شان دزدند، مجلسی ها هم اکثرا دزد و رانت خوارند، دفتر رهبری هم در اختلاس دخالت داشته، هر کسی هم که از مخالفان دولت در اصولگرایان منتقد دولت بوده، پول بالا کشیده، جواد لاریجانی هم که هولوپی هفت میلیارد زمین را با آن چشمهای ورقلمبیده قورت داده رفته پائین، ائمه جمعه که همه شان از رئیس جمهور رشوه گرفته اند میلیون میلیون. جهرمی هم که یک پایش شورای نگهبان است، یک پایش در بیت و آن وسط هم جیش می کند به دولت، خودش رئیس اختلاس چی هاست. این وسط کی آدم سالمی است؟ دولت آقای دکتر . 

نیک آهنگ کوثر



بارش برف ناگهانی در مناطق مختلف ایران

حتی کلاغها را غافلگیر کرد

عکسها از دویچه وله فارسی



  • رویدادهای جهانی به روایت عکس
    دویچه وله فارسی

      پیدا شدن ۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو پول در آلمان  

    در آغاز بحران مالی، دولت آلمان برای جلوگیری از ورشکستگی بانکهائی که نقش راهبردی در اقتصاد این کشور دارند، بانکهای جانبی را تاسیس کرد و وامها و اوراق اعتباری "سوخته" را از دفاتر بانکهای اصلی خارج کرد. حال در یکی از این بانکها بیش از ۵۵ میلیارد یورو کشف شده که اشتباها در دفاتر حسابرسی در بخش بدهیها ثبت شده بود


      سیل در ایتالیا  


    مردی در شهر جنوا در ایتالیا در حال تلاش برای سوار شدن بر خودرویش. آمدن سیل در شهر بندری جنوا دستکم جان ۶ نفر را گرفت. ساخت و ساز نامناسب شهری یکی از عوامل اصلی جان باختن مردم در این فاجعه طبیعی بود.
    سپاس از خدای خورشید


    مراسم مذهبی هندوها در ستایش سوریا (پروردگار خورشید) در شهر الله آباد هند. در این مراسم که یکی از جشنهای باستانی در هند به شمار میرود، مردم از خدای خورشید برای حفظ حیات در زمین سپاسگزاری میکنند.
    ورود چین به عصر فضا
    نخستین سفینه چین با تجهیزات پژوهشی آلمانی به فضا پرتاب شد. این تجهیزات تأثیر بیوزنی بر سیستم ایمنی جانداران را میسنجند. مأموریت اصلی این سفینه اما پیشبرد ساخت "قصر آسمانی"، تنها پایگاه فضایی جهان، از سال ۲۰۲۰ است.
    • حمله به دفتر نشریه فرانسوی بهخاطر چاپ کاریکاتور
    • دفتر نشریه فکاهی فرانسوی «شارلی هبدو» روز چهارشنبه (۲ نوامبر/ ۱۱ آبان) همزمان با انتشار شماره ویژهای از این مجله با عنوان «شریعت» به آتش کشیده شد. این نشریه با چاپ کاریکاتوری از پیامبر اسلام بر روی جلد آن، وی را به عنوان سردبیر این ویژهنامه معرفی کرده بود. مدیر مسئول این نشریه گفت، آتش سوزی بر اثر پرتاب کوکتل مولوتف به دفتر این مجله روی داده است.
    بوسه به مادر
    این بچه اسبآبی که هنوز نامی برایش انتخاب نشده در روز ۲ اکتبر در باغ وحش برلین به دنیا آمد. او در نخستین نمایش عمومی پس از تولدش، بوسهای را بر لبان مادرش، نیکول میزند.
    خواب قیلوله در دامان آب
    سیل ویرانگر تایلند بسیاری از مردم این کشور را بیخانمان کرده است. تلاشها برای تخلیهسیلاب همچنان ادامه دارد. مردی در شهر بانکوک در حال چرت بعد از ظهر.




    مناسبات ایران و اسرائيل ظرف ۶۳ سال گذشته به تدریج از همکاری‌‌های آشکار و پنهان به یک دشمنی بزرگ تغییر جهت داده است. تعداد شهروندان یهودی ایرانیتبار اسرائیل حدود ۳۰۰ هزار نفر برآورد میشود.
    ژنرال موفاز * رئیس ستاد کل پیشین ارتش دفاعی اسرائیل * - * وزیر دفاع پیشین * و * عضو کمسیون امنیت ملی اسرائیل *  که اکنون نیز با حفظ سمت عمده ئی در حزب کدیما به ریاست خانم لیونی نجام وطیفه میکند - متولد تهران


تنه نزن /  افرین افرین چقدر به جا و معقولانه تفسیر فرموده اید!. کاملا صحیح میباشد چون * ابدار چی بانکی که توانسته به ان اختلاس بزرگ دست یابد * مجبور هم بوده که با تعدادی دیگر از دوستان * ابدارچی * خود در بانکی که مورد اختلاس بزرک قرار گرفته همکاری کرده و « شبکه » به وجود اورده باشند ، پس چرا بیخودی اتهام مضحک ( اختلاس ) به این و ان مانند رؤسای مربوطه، کارمندان ، معاونین انان و فامیلهای وابسته به اعضای حکومت و دولت که صادقانه در حال خدمت به خواص و اناسند میبندید و راحتشان نمیگذارید که با خیال راحت به انچه که * لازمه خدمت به ملک و ولایت * است را به جا بیاورند؟!.


کارتون

 نماز رو به اتم
طرحی از مانا نیستانی

تحلیل کوریه انترناسیونال از حمله به ایران:

از نگاه ایل جورناله

No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information