11.18.2014









هیجدهم نوامبر ۲۰۱۴
Nov. 18th 2014






  
Outside the scene of the attack on Tuesday morning
Outside the scene of the attack on Tuesday morning
Security forces inside the synagogue (Photo: Reuters)
Security forces inside the synagogue 

The wounded are evacuated (Photo: Kobi Nachshoni)
The wounded are evacuated 


Security forces at the site of the attack (Photo: Reuters)
Security forces at the site of the attack 


The site of the attack is secured (Photo: Shlomi Cohen)
The site of the attack is secured

The scene of the attack (Photo: Gil Yohanan)
The scene of the attack


They work in a country from which everyone wants to escape, and experience the magnitude of the disaster on a daily basis. The Israeli experts who work in Sierra Leone are determined to keep fighting the deadly virus, despite the danger. 'I know I'm in the right place.'

Voni Glick at a treatment center in Koidu Town. 'It's very hard to treat someone without touching them.' (Photo: IsraAID)
Voni Glick at a treatment center in Koidu Town. 'It's very hard to treat someone without touching them.

Dr. Yaron Wolman assists a local resident. 'I am in exactly the right place.' (Photo: Tolu J. Bade, UNICEF)
Dr. Yaron Wolman assists a local resident. 'I am in exactly the right place.
Yotam Politzer with Sierra Leone's President Koroma and his wife. 'We have to help.' (Photo: IsraAID)
Yotam Politzer with Sierra Leone's President Koroma and his wife. 'We have to help.'

Children waiting to go home after recovering from the virus. 'Survivors live under a dark cloud.' (Photo: IsraAID)
Children waiting to go home after recovering from the virus. 'Survivors live under a dark cloud.' 

Voni Glick outside a Sierra Leone clinic. 'There's chlorine at every entrance. You have to wash your hands.' (Photo:IsraAID)
Voni Glick outside a Sierra Leone clinic. 'There's chlorine at every entrance. You have to wash your hands.'









 در حالی که مقامات جمهوری اسلامی هر روزه بر تعداد قوانین و برنامه های محدود کننده جامعه به بهانه "امر به معروف و نهی از منکر" می افزایند .......  جالب آنجاست که خبر سرو و تولید مشروبات الکی در "تالارها"ی داخلی در ماه محرم منتشر شده که بنا به ادعای مقامات ، یکی از ماه هایی ست که عیار دینداری جامعه ایرانی سنجیده می شود. ... هجوم نوکیسه ها به قمارخانه های شبانه خبر داده و نوشته بود: "نوکیسههای جمهوری اسلامی که تقریبا همه از نزدیکان حکومتاند برای خرج کردن ثروتهای بادآورده راههای گوناگون دارند؛ خودروها و آپارتمانهای چند میلیارد تومانی بخش آشکار و قمار از بخشهای پنهان آن است. آگهی آپارتمانهای لوکس یا «پنت هاوس»های چند صد متر مربعی در وبسایتهای قانونی در ایران فراوان به چشم میخورد .........  رشد نقدینگی و وام های کلان و معاملات انحصاری، موجب پیدایش «طبقه جدید» شده که بیشترین دلواپسی شخصی این نوکیسه ها را رقابت بر سر رنگ پورشه و مازراتی و قمارهای کلان، اما نه در بانکوک و قبرس، بلکه در تهران، بیخ گوش منازل آقایان سیاستمدار تشکیل میدهد. سه تفریح سابق الذکر ( زن بارگی و نوش خواری و افیون) در «مقبره عصر سازندگی » دفن شده اند و حالا دغدغه طبقه نوظهور عصر دولت دهم نیستند، بلکه علایقی نظیر: «خانه با شکوه »و «قمار» و «گرانترین ماشین» جای آنها را گرفته است. حالا تهران، اینجا تهران است!، صداى نوکیسه ها از بام تا بوم و از شام تا سحر می آید. شاید جمعیت صاحبان معاملات انحصاری واردات انگور تا پورشه و پروژه های نفتی و بدهکاران بزرگ بانکی به دوهزار نفر برسد، اما در مقایسه با فاحشه ها و اوباش و دزدان شبرو بسیار کمتر است .....  جوان بیست و پنج ساله به پشتیبانی یک نوکیسه، آپارتمانی مُبله در فرمانیه اجاره می کند، ماهیانه چهار میلیون تومان. پنج دستگاه کارت خوان، یک میز قرمز قمار، چند سیم کارت اعتباری و چند دست لباس مجلسی و اسپورت، همه ان چیزی است که نیاز دارد. در رقابت تنگاتنگ با داوُد ازعفرانیه که مدیریتش کمی خشک است؛ خدماتش را باکیفیت تر!! ارائه می کند، همراه نوشیدنی هاى بهتر و خانم هاى زیبا و سرشناس تر. همانند اینها در محله های خوش نشین تهران رو به فزونی است. در فرشته، الهیه، زعفرانیه، سعادت اباد و شهرک غرب چنین قمارخانه هاى لوکس در حال تاسیس است مطلب کامل




سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین : هرگاه مسئولین تصمیم بگیرند و نیازی به حضور بسیجیان باشد، میلیونها بسیجی در ایران آمادهاند پشتیبان مردم سوریه در هر کجا باشند و انشالله به زودی بسیجیان ایرانی، سوری، لبنانی، عراقی و فلسطینی، همه در بیتالمقدس نماز خواهند خواند.
تنه نزن: تا چه اندازه ملتی میتواند بدبخت باشد که شما نماینده خبری ان ملت باشید و از نظر دیگر شما تا چه اندازه میتوانید در جامعه جهانی اسم و رسم دار رسانه ئی بدبخت باشید که این ملت مغز فروخته، شنونده، خوانندهو بیننده سیما و صدای شما باشند.
خداوند به خاطر ایران هر دوی شما را ببخشاید




No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information