11.12.2009



خبر ان لاین وابسته به جمهوری اسلامی:

نگرانی مسلمانان از موج جدید اسلام‌هراسی در آمریکا

اقدام روانپزشک عرب تباری که به نظامیان آمریکایی مستقر در پایگاه نظامی فوت هود در ایالت تگزاس آمریکا شلیک کرد دستاویز تازهای برای رسانههای اسلامستیز آمریکایی شده است تا بار دیگر موجی از اسلامهراسی


داوید

تنه نزن

۱۱/۱۳/۰۹

دوستان همانطوریکه از تیتر و خلاصه خبر بالا که در سایت « خبر ان لاین » وابسته به جمهوری جهل و خون اسلامی امده در میابید موضوع حادثه عمدی تاسف بار قتل و مجروح کردن تعدادی از پرسنل نظامی امریکائی در قرار گاه خودشان و داعدار و عزا دار کردن بسیاری از اطرافیان انان در میان است که توسط یک افسر فلسطینی الاصل مسلمان امریکائي انجام گرفته ! .نویسنده / گزارشگر این موضوع حساس و رنج اور وابسته به حکومت جلادان جمهوری اسلامی سعی نموده که با کم اهمیت دادن به این واقعه دلخراش دست به سر و صددر مورد بی پایه ئی بزند که نام ان را « اسلام هراسی » نهاده است !. او در این مقاله بسیار بزرگ تا انجا که توانسته با حمله به رسانه های ازاد امریکا انان را پس از حادثه عمدی کشتار وحشیانه شهروندان امریکائی بدست مسلمانی فلسطینی که تابعیت امریکائی داشته متهم به سمپاشی اذهان عمومی بر علیه مسلمانان نموده است ا.

من وظیفه خود دانستم که برای انان نظر خودم را بفرستم و فرستادم ، با اینکه بهر صورت این را نیز میدانستم که انان هرگز اجازه نخواهند داشت که کامنت مرا منعکس کنند و واضح است که جوابی هم در ان مورد نخواهم گرفت بنابراین تصمیم گرفتم که « ان کامنت » را در اینجا نیز بگذارم ! و در اخرین لحظه بود که کلیپ زیر که توسط « خانم گلی ف » برای سایت فرستاده شده بود بدستم رسید و بخاطر قرابت عجیبی که با موضوع دارد انرا در اخر مقاله گذاشته ام که شما دوستان نیز انرا تماشا خواهید کرد

با تشکر و معذرت از بلندی مقاله

داوید فاخری


اسلام هراسی !


beheading.jpg image by lutonlionheart




سر از تن جدا کردن « پال جانسون »


اسلام هراسی ؟! مگر دیگر چه چیز رعب انگیزی از اعمال مسلمانان مانده که انجام نداده اند و جهانیان باید انان را نیز تجربه کنند و یا شاهد باشند تا اسلام هراس نشوند ؟! ( در ایرانمان منظورم مسلمانان قبل از انقلاب و انانیکه اکنون نیز به همان اسلام پاک و طاهر معتقدند و از ان پیروی میکنند نیست ! ) .

ایا شما کشور مسلمانی را میشناسید که در ان « مسلمان مسلمان نکشد و یا به گونه هائی او را ازار ندهد انهم به بد ترین طریق ممکن ؟! » .چرا دنیا و اکنون بویژه ایالات متحده نباید از اسلام و معتقدان به ان هراسی به خود راه دهد در حالیکه خانواده یکی از انان را از سرزمین نفرت زای « فلسطین » و از میان مردمان بدبخت ان به کانون خود پذیرفته و فرزندی که از انان بدنیا امده را تا سطح اخذ مدرک پزشکی مراقبت کرده و او را به خدمت در حساسترین وطائف حیاتی خود پذیرفته ولی اکنون باید به خاطر دیدن و یا شنیدن هجویات « مسلمانی قائد ! » به گونه ئی تحریک شود که دست به اسلحه ببرد و ۱۳ تن از انان را که دیگر باو همخون شده اند به باد گلوله های « تنفر » بگیرد و انان را بکشد و تعداد زیادی را هم مجروح کند ؟! . ایا برای فهماندن این موضوع بسیار واضح احتیاج به تحریک احساسات مردم توسط رسانه هائي مانند فاکس نیوز و نییویورک تایمز و غیره است که از انان نام برده اید ؟!.

این موضوع اختصاص به امریکای تنها ندارد دقت کنید تمام « اروپا » را نیز این وحشت روز افزون بخاطر وجود مسلمانانی که در میان انانند فرا گرفته است « مسلمانان بی پناهی » که از روی انسانیت به انان پناه و در خود جا داده اند و مانند هر شهروند باسابقه دار دیگری همه گونه امکانات رفاهی و اموزشی در اختیار انان گذلرده اند ولی میبینند اکنون که از همه نظر و از همه گونه « بارور و فربه » شده اند تازه فیلشان یاد هنوستان کرده که قبل از انکه فرانسوی ، انگلیسی ، المانی ، بلژیکی ، سوئدی و غیره باشند و بجای ادای و ظائفی که نسبت به ان اب و خاک و مردم مهربانی که انان را از کوچه پس کوچه های الوده وگندابهای متعفن بنگلادشها ، پاکستانها ، الجزیره ها ، تونسها ، و خیلی جاهای دیگر جمع کرده و در اغوش گرم خود جای داده اند که دارند را به بهترین وجه جبران کند ناگهان « مسلمانند و برای اثبات ان باید از بد ترین و بیرحمانه ترین شیوه و رفتار ضد تمدن و با سو استفاده از « فرصتهای دموکراسی » که ان کشورها در اختیارشان گذاشته اند بر علیه منافع و بقای اجتماَیی متمدنانه انان به تهدیدهای خطرناک و وحشت افرین دست بزنند؟!.

با انکه مطمئنم با در نظر گرفتن « نظارتهای » بیرحمانه و غیر متمدنانه و تهی از هر گونه مظاهر دموکراسی که حکومت و دولت فعلی در کشور بر روی رسانه ها اعمال میکنند شما هرگز نمیتوانید این نظر مرا منعکس کنید اما مجبورم که در پایان به چند نمونه از این وحشیگریهای اسلامی که در وطنمان میگذرد نیز اشاره کنم و منصفانه بگوئید که ایا با دیدن و شنیدن و یا خواندن اینگونه موضوعات دهشت انگیز که توسط « مسلمانی بر مسلمان دیگری » روا میگردد هنوز هم « احتیاج » به فاکس نیوز و سایرین هست که افکار غیر مسلمانان را به هراس از مسلمانان بشورانند؟!.

اوائل انقلاب اعدامها و خونریزیهای غیر عادلانه و مغایر با تمام قوانین بین المللی .

سالهای ۶۰ کشتار بیرحمانه بازداشتیها و زندانیان بیپناه و بیگناه به اتهامهای مجاهد و چریک و پادشاهی و صیهونیست و غیره .

کشتار در خوابگاه دانشجویان برای ادب کردن دانشجویان سایر دانشگاهها در کشور .





انجام دهشت ناک ترین ترورهای سیاسی در خارج از کشور « فاضلی شفیق ،بختیار و پیشخدمت او ، فرخزاد ، قاسملو و ... » و بیناموسانه ترین روش به قتل رساندن دو انسان « پروانه و داریوش فروهر » که در نوع خود اعمال ادمخواران را در برابر قساوت و بیرحمی عمال جیره خوار حکومتی و د.لتی جمهوری « اسلامی » زر ناب نشان میدهد و در نوبتهای بعدی معلمان ، روزنامه نگاران ، اندیشمندان و شاعران ( محمد مختاری که تا کنون اجساد انان نیز پیدا نشده و خانواده هایشان در «‌غیبت » انان هنوز عزا دار و سرگردان بیابانهای اطراف کرج و تهرانند !.

اعدامهای بی رویه نوجوانان ، سنگسار زنان و مردان ، قطع عضو بدنها ، زندانهای طویل المدت ، شکنجه های قرون وسطائی در زندانها ، تجاوز به نوامیس مردم ( زن و مرد ) در بازداشتگاهها و به قتل رساندن انان ( کاظمی ، بنی یعقوب )، اعمال زور در نوع پوشش و ارایش ( زن و مرد ) به دلخواه حکومت در داخل و خارج از خانه و محل کار ، رواج روسپیگری شرعی بنام « صیغه » که خارجیان ( اعراب ، پاکستانیها ، افغانها ، بنگلادشیها و غیره ) را برای اینگونه لذتهای جنسی به کشورمان میکشاند تا بازدید از اثار باستانی که در گذشته معمول بود فروش دخترکان و پسرکهای ما به دیوانگان جنسی و منحرف و کثیف و الوده شیخ نشینها از خلیج فارس تا زنگبار و تا جهنمی که لیاقت تمام کس و کار و ناموس و زن و بچه های حکومتیان و دولتیان و سپاهیان و بسیجیها و لباس شخصیها و سایر عمال و جیره خواران انان را دارد مسدود کردن همه گونه ازادیهای اجتماعی و انسانی « برخورداری از حق ازادی بیان و اندیشه و انتخاب ازادانه راه و روش و دین و مسلک برای همه »» که * کورش هخامنشی * بنیاد انرا نهاد و .......

و اکنون نیز که میبینیم دست بردن در ارای انتخاباتی مردم ، ضرب و شتم بیرحمانه تظاهر کنندگان مخالف این عمل زشت و سارقانه و تهوع اور حکومت ، بازداشت و شکنجه های روانی و جسمی تطاهر کنندگان از وادار کردن انان به خوردن مدفوع و ادرار خود تا تجاوز جنسی به انان ، وادار نمودن انان به اعترافات واهی تلویزیونی و تهدید بستگان و خانواده های انان با وارد اوردن اتهاماتی مانند شیطان پرستی ، بهائیگری و صیهونیستی و غیره به « حق طلبان اجتماعی » برای نابود کردن شرعی و قانونی انان که بجز اجرای دستورات حال یا حقیقی و یا من دراوردی ( اسلامی ) نیست .........

و ندا اقا سلطان

با ارادت خدمت همه ملت ایران البته منهای امت شهید پرور و همیشه در صحنه بردگی و اسارت و خودفروشی برای نظام !

داوید فاخری






Geert Wilders Warning to America Part 1 of 2




















No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information