1.28.2010







یک میلیون و ۵۰۰ هزار انسان در طول پنج سال در اردوگاه‌های آوشویتس به قتل رسیدند. اتاق‌های گاز و چندین کوره آدم‌سوزی به صنعتی برای نازی‌های نژادپرست آلمانی بدل شده بود که فجیع‌ترین جنایت تاریخ را به نمایش بگذارند.









شیمون پرز در پارلمان آلمان:ایران خطری است برای همه جهان



رئیس‌جمهور اسرائيل و رئیس مجلس فدرال آلمان در سالروز آزادی اردوگاه مرگ آشویتس، جمهوری اسلامی ایران را "خطری برای تمام جهان" نامیدند. آن‌ها ضمن اشاره به یهودی‌ستیزی احمدی‌نژاد، یک ایران اتمی را غیرقابل تحمل دانستند.



برای دانستن توضیحات در باره عکسها تیتر بالا را کلیک کنید
 ۲۷ ژانویه ۲۰۱۰، ۶۵ سال از آزادسازی اردوگاه مرگ آشویتس به دست سربازان روس می‌گذرد. بین سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۵ بیش از یک میلیون انسان، که اکثرشان یهودی بودند، در آنجا کشته شدند. زمانی که سربازان روس اردوگاه آشویتس را رسما آزاد کردند، فقط ۷۰۰۰ زندانی هنوز در آنجا زنده مانده بودند. تصویر بالا سه تن از بازماندگان را در سال ۱۹۴۵ نشان می‌دهد.
 ۱۰ روز قبل از آنکه ارتش سرخ به آشویتس برسد، نازی‌ها ۶۰ هزار زندانی را به اردوگاه‌های دیگر منتقل کردند. فقط زندانیانی که به دلیل گرسنگی و ناتوانی جسمی دیگر قدرت حرکت نداشتند، در آشویتس باقی مانده بودند.
۲۳۲ هزار کودک در آشویتس - بیرکنائو در اسارت نازی‌ها بودند. اکثر آنان یهودی و بقیه کولی، لهستانی، روس و اوکراینی بودند. فقط دو هزار تن از آن کودکان زنده ماندند، که ۲۰۰ تن از آنان هنوز زنده‌اند. تصویر بالا متعلق به ژانویه ۱۹۴۵ است.
شعار
 آشویتس – بیرکنائو بزرگترین اردوگاه کار اجباری و اردوگاه مرگ نازی‌ها بود، و امروز هم تنها اردوگاهی است که از سال ۱۹۴۵ به بعد تغییری در ساختمان آن صورت نگرفته است. در آشویتس مانند همه اردوگاه‌های دیگر نازی‌ها، کولی‌ها نیز به قتل می‌رسیدند. تصویر بالا مربوط به سال ۱۹۴۶ است.
 لهستان بنیادی را برای حفظ این اردوگاه به عنوان بنای یادبود تاسیس کرده است. آلمان نیمی از بودجه حفظ آشویتس را که حدود ۱۲۰ میلیون یورو می‌شود، متقبل شده است. تصویر بالا آشویتس را در پشت سیم خاردار در سال ۱۹۵۸ نشان می‌دهد.
 اینها مسئولین اصلی جنایت در آشویتس بودند: سمت چپ ریشارد بر، که از ماه مه ۱۹۴۴رییس آشویتس بود. در کنار او دکتر یوزف منگله و یکی از فرماندهان آشویتس به نام یوزف کرامر که فقط نیمی از چهره‌اش پیدا است، قرار گرفته‌اند. رودلف هوس، فرمانده سابق آشویتس، نیز در کنار آنان دیده می‌شود. هویت مردی که سمت راست قرار گرفته، مشخص نیست. این عکس در سال ۱۹۴۴ گرفته شده است.
 ویلهلم براسه عکاس بود و در سن ۲۵ سالگی به عنوان زندانی سیاسی به آشویتس منتقل شد. در آنجا او به دستور نازی‌ها مجبور به گرفتن عکس از چهره ۴۰ هزار زندانی شد. او توانست جلوی نابودی بخش بزرگی از آن عکس‌ها را بگیرد. براسه همچنین مجبور شده بود از
 عکس بالا زنان و کودکان یهودی از مجارستان را در زمان ورود به آشویتس نشان می‌دهد. آنان جدا از مردان مورد گزینش قرار می‌گرفتند. این عکس که در سال ۱۹۴۴ گرفته شده است، در آرشیو
 کسانی که بعد از مرحله گزینش زنده می‌ماندند، باید به کار جانفرسا مشغول می‌شدند. این عکس زنان را در صف برای کار نشان می‌دهد و توسط یک نگهبان اس اس گرفته شده است.
 دو تا از بزرگترین اردوگاه‌های مرگ تقریبا به شکل اولیه خود باقی مانده‌اند. اردوگاه آشویتس به ۳۰۰ بخش تقسیم می‌شد و وسعت آن حدود ۲۰۰ هکتار بود. اکنون این اردوگاه تبدیل به موزه و بنای یادبود قربانیان هولوکاست شده است. این موزه همچنین مرکزی است برای دیدارهای بین‌المللی و تحقیق بر هولوکاست.
 گرسنگی و سرما در آشویتس حاکم بود. این عکس محل نگهداری زنان را در آشویتس نشان می‌دهد. برای زنان بخشی جداگانه در نظر گرفته شده بود.
 آشویتس دارای ۶ اتاق گاز و ۴ کوره جسدسوزی بود. با مشاهده آنچه از این مکان باقی مانده است، حتی امروز هم بازدیدکنندگان دچار وحشت می‌شوند. بسیاری از زندانیانی که از اروپا به آشویتس منتقل می‌شدند، در همان روز اول به قتل می‌رسیدند و اجسادشان سوزانده می‌شد.
 عکس بالا نسخه‌ی اصلی نقشه‌ی ساختمانی آشویتس را نشان می‌دهد. این نقشه که متعلق به سال‌های ۱۹۴۱ و ۱۹۴۲ است، در
 ماکس مانهایمر، نقاش و نویسنده یهودی، که امسال ۹۰ ساله می‌شود، از معدود بازماندگان هولوکاست است که هنوز هم قادر به شرکت در مراسم یادبود است. در میان قربانیان هولوکاست بسیاری افراد سرشناس، ورزشکار، سیاستمدار و نویسنده بودند.
ماکس مانهایمر، نقاش و نویسنده یهودی، که امسال ۹۰ ساله می‌شود، از معدود بازماندگان هولوکاست است که هنوز هم قادر به شرکت در مراسم یادبود است. در میان قربانیان هولوکاست بسیاری افراد سرشناس، ورزشکار، سیاستمدار و نویسنده بودند.

گالری نماهای  فیلم  « چرا اسرائیل » به کارگردانی « کلود لاتزمن » را با کلیک بر روی  متن بالا هم تماشا کنید و هم در باره انان بخوانید .

بخشی از کسانی که پس از پایه‌گذاری دولت اسرائیل در ماه مه سال ۱۹۴۸ به این کشور کوچ کردند و  در آن اقامت گزیدند، از کشورهای اسلامی آمده بودند

گاهی رویدادهائی در زندگی انسان ها رخ می دهد که در ذهن زبردست ترین نویسندگان داستان های خیالی نیز خطور نمی کند، و سرگذشتی که امروز (پنج شنبه  ۸ بهمن ماه ۱۳۸۸ - ۲۸ ژانویه۲۰۱۰)، فردای یادروز جهانی هولوکاست انتشار یافت، می تواند نمونه شگرفی از این واقعیت باشد.
یک بانوی پزشک اسرائیلی که پای به سال های هفتادمین عمر خود گذاشته، مهر سکوت از لب برداشت و داستان زندگی خود را برای خبرنگاران رسانه های همگانی چنین تعریف کرد: 
 دنباله مطلب
دختری در مرکز کودکان "کلوستر ایندرسدورف" (Kloster Indersdorf)، که از او عکس گرفته شده تا به این ترتیب، در یافتن خویشاوندان بازمانده اش به او کمک شود. چنین عکس هایی از کودکان یهودی و غیر یهودی در روزنامه ها چاپ می شد تا موجب تسهیل در دوباره به هم رساندن خانواده ها بشود. آلمان، پس از ماه مه 1945.
دختری از بازماندگان اردوگاههای مرگ نازیها که بدنبال کسی از خوانواده اش « میگردد » که اگر زنده مانده باشند !! 

یوم هشوعا / روز یادبود جان باختگان هالوکاست در اسرائیل و در جوامع یهودیان در سراسر دنیا در تاریخ ۲ ماه مه ۲۰۱۰ برگزار خواهد گردید .
این پیام را به هر انسان عادلی که میشناسید ایمیل کنید ! 
۶ میلیون ایمیل در اذای ۶ میلیون قربانی !
فرستنده ص شادمهر

cid:image001.gif@01C83747.D66C3300





آيا يهودي ها استاد دروغ پردازي هستند؟!

نویسنده هارون یشایائی

فرستنده ص شادمهر






   





در شماره دوشنبه پنجم بهمن ماه  ۱۳۸۸ در روزنامه پول مطلبي از قول آقاي كلهر مشاور محترم رئيس جمهور با اشاره به گفته هاي شخصي به نام گلدمن يهودي كه گويا گفته است "ما يهودي ها دروغ پرداز ترين ملت در طول تاريخ هستيم" در حاشيه نمايش فيلم " شكارچي فارس" (اسم صحیح فیلم شکارچی شنبه است که در روزنامه پول شکارچی فارس نوشته شده بود) منتشر شده است.
و در نهايت آقاي كلهر فرموده اند. " حقيقتا كاتبان تورات شاهكارهائي در زمينه دروغ پردازي و تقلب هستند و به نظر من جمله گلدمن درست است و آنها استاد دروغ پردازي هستند."  بقیه مطلب


اما قبل از ان توجه شما را به گزارش خبرگزاری فارس در مورد این فیلم که انرا یک تولید ضد صیهونیستی دانسته که بنیاد فکری صیهونیسم را متزلزل میکند نیز جلب میکنم 
«شكارچي شنبه» فيلمي ضد صهيونيستي است







خبرگزاري فارس: مدير عامل مؤسسه فرهنگي هنري شهيد آويني با بيان اينكه «شكارچي شنبه» فيلمي ضد صهيونيستي است، گفت: تصاوير و ديالگو‌هاي اين فيلم بنياد فكري صهيونيسم را متزلزل مي‌كند.
بقیه مطلب 



1 comment:

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information