2.13.2012










به دستان آیتالله خامنهای و سید حسن نصرالله
خانواده قدیانی در مصاحبه با روز:

ابراهیم نبوی
در راستای حضور فعال انواع ژانگولر، بسیجی جی جی، خوش تیپ اللهی، ناناز سادات در راهپیمایی دیروز ۲۲ بهمن و با عنایت به اینکه هاشمی قبل از تبدیل شدن به مقوا از راهپیمایی خارج و به محل دوری رفت و ضمن اعلام خبر احتمال گسترش ایست قبلی قبل از بسته شدن تنگه هرمز در ابعاد وسیع، به دعوت استاندار تهران از سبزها برای راهپیمایی ۲۵ بهمن و ضرورت خرید سریع انواع سوووووت لطفا لزومی ندارد به سووالات پاسخ دهید. اکثرشان را بلدید.


رویارویی به روکردن سند کشید
نگاه لوموند:
از نگاه نیویورک تایمز
راه پیمائی سردی که بی سابقه توصیف می شود

احمدینژاد همچنین بار دیگر به مساله هولوکاست اشاره کرد و گفت: " ایران با شکستن این بت، زمینه آزادی ملتهای غرب را فراهم کرد." وی هولوکاست را روح بتی خواند که "مستکبران از اسرائیل ساختهاند".

 ماه سرکه شیره عروس و داماد بسیجی
شرکت کننده در تظاهرات حکومتی ۲۲ بهمن!. داماد به استفاده از دستمال یزدی احتیاج دارد! اما جای استفاده اش را عوضی گرفته 
۲۲ بهمن تنها روزی است که جمهوری اسلامی کاری به نوع پوشش خانمها ندارد ولی به شرط انکه در تظاهرات حکومتی شرکت کرده باشند و نه با دوست پسرشان به خوردن بستنی اکبر مشتی مشغول
 



وحشت حکومت از ارتباطات مردمی







تشریح اقتصاد طرح از فیروزه مظفری





در مراسمی که یکشنبه شب در تالار وحدت تهران برگزار شد، 
برگزیدگان جشنواره فیلم فجر مشخص شدند
در میان برندگان میتوان نامهایی چون داریوش مهرجویی، 
مانی حقیقی، فرهاد اصلانی، اکبر عبدی و












ويتنی هوستون، خواننده آمريکايی
 شامگاه شنبه ۱۱ فوريه (۲۲ بهمن ۱۳۹۰
در سن ۴۸ سالگی درگذشت.
  
به گزارش فاکسنيوز، علت مرگ هوستون هنوز اعلام نشده است.
اين خواننده مشهور موسيقی پاپ، در سالهای اخير به دليل استفاده از مواد مخدر مشکلات زيادی پيدا کرده بود. هوستون زندگی زناشویی پر سر و صدايی نيز با بابی براون داشت.
بيش از ۱۷۰ ميليون آلبوم موسيقی ويتنی هوستون در زندگی حرفهایاش به فروش رفته است. بيشترين فروش آلبومهای اين خواننده مربوط به دههای ۸۰ و ۹۰ ميلادی است.
اين خواننده در سال ۱۹۹۴ نيز برنده جايزه گرمی شد.

جايزه گرمی (Grammy Awards) که معتبرترين جايزه موسيقی جهان است، به دستآوردهای برجسته در توليد موسيقی تعلق میگيرد. اين جايزه توسط آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط آمريکا برگزار میشود.

ترانه "هميشه دوستت خواهم داشت"، "عشق من، عشق توست" و "همه عشقم را ذخيره میکنم" از جملههای ترانههای هوستون است. وی همچنين در فيلم "باديگارد" به همراه "کوين کاستنر" بازی کرده است. هوستون با ترانههايی که در فيلم "بادیگارد" خواند، به اوج شهرت رسيد.

ويتنی هوستون چند سال پيش با مشکلاتی روبرو شد. وی و همسر خواننده‏‌اش، بابی براون، هر دو گرفتار اعتياد شدند و حتی کار به دادگاهی کشيده شد که بايد نظر میداد آيا اين دو صلاحيت نگهداری کودک خردسال خود را دارند يا نه.




No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information