7.07.2012







پشت پرده، طرحی از مانا نیستانی




گزارش شیکاگو تریبون از اثر تحریم ها بر زندگی مردم
چهار ایرانی به دادگاه پاریس احضار شدند
نیما فرح آبادی









ابراهیم نبوی
باورتان نمی شود که چهل سال قبل، در همین دنیای امروزی که در ایران گوگوش کنسرت داشت و در انگلستان کوئین برنامه برگزار می کرد، در همین دنیایی که هلند داشت سیستم جدید فوتبال را پیدا می کرد و آمریکایی ها روی کره ماه می رفتند، در همین دنیایی که سیستم کامپیوتر خانگی داشت کشف می شد و ویدئوهای خانگی بتاماکس داشت طراحی می شد، در همین دنیایی که آقای بن لادن با شلوار لی به نیویورک می رفت و آقای سعید امامی در آمریکا درس می خواند. در همین دنیایی که هنوز میان دهه هفتاد و هشتاد بود، آقایی به نام پل پت، گروهی تشکیل داد به نام خمرهای سرخ که اکثر بچه های ده تا بیست ساله در آن عضو بودند و او معتقد بود کشور کامبوج وقتی به آزادی و استقلال می رسد که کامبوجی ها تمام مظاهر تمدن غرب را کنار بگذارند.ادامه

نیک آهنگ کوثر
گزارش روزنامه اسرائیلی هاآرتص از 
ایرانی های بازداشت شده در کنیا
نام افرادی که نیروهای امنیتی کنیا بازداشت کرده اند احمد ابوالفتحی محمد و سید منصوری موسوی است. این دونفر هفته گذشته به همراه ۱۵ کیلوگرم ماده منفجره قدرتمند "آر دی ایکس" ، در شهر ساحلی مومباسا دستگیر شدند. در آن جا صاحبان بسیاری از هتل های ساحلی اسرائیلی هستند.
یک مقام کنیایی متذکر شده ایرانی ها به نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب وابسته اند. نام این مقامات به دلایل امنیتی افشا نشده شده است.
در پاسخ به فاش شدن نقشه سپاه قدس برای خرابکاری در کنیا ، بنیامین نتانیاهو گفته است کنار رفتن پرده ها از این دسیسه ثابت می کند "تروریسم جمهوری اسلامی بدون مرز است".
به گفته نخست وزیر اسرائیل "پس از آنکه ایران افرادش را برای قتل سفیر عربستان ادامه  
دو روز پس از حمله مردم به گشت ارشاد قم
نازنین کامدار
بهرام رفیعی
مقاله نیویورک تایمز درباره تحرکات در خلیج فارس

No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information