8.24.2012





تملق ممنوع - طرحی از مانا نیستانی












تذکر: امروز جمعه ۲۴ اگوست ۲۰۱۲ انفجار
 عظیمی جنوب لبنان را لرزاند


ابراهیم نبوی
بالاخره پریروی گیس گلابتون تاب مستوری نیاورد و سر از روزنامه ایران درآورد. برادر مهدی کلهر که به نظر می رسید در هفته های گذشته در سفری به آذربایجان در هتلی گرفتار زلزله شده و سقف به سرش برخورد کرده، بعد از مدتها چشمش را باز کرد و در حالی که به نظر می آمد حافظه مربوط به شش سال گذشته را بکلی از دست داده، در مصاحبه ای شگفت انگیز به بیاناتی شورانگیز پرداخت. وی که فراموش کرده بود احمدی نژاد دو دور رئیس جمهور بوده و دیگر نمی تواند رئیس جمهور باشد به تبلیغات برای انتخابات بعدی پرداخت و اظهارات مهمی ایراد کرد. پزشکان معالج این مهدی که پس از غیبت کبری ظهور کرده ابراز داشتند که اگر وی به طور ثابت داروهایش را مصرف کند و مورد بازپروری قرار بگیرد تا یک هفته دیگر حالش خوب می شود و دیگر از این حرفها نخواهد زد.ادمه

نیک آهنگ کوثر


محمدرضا یزدان پناه
فرشته قاضی
ژیلا بنی یعقوب، ریحانه طباطبایی و شیوا نظرآهاری، سه روزنامه نگار و فعال حقوق بشر که با قرار وثیقه آزاد هستند، به شعبه اجرای احکام زندان اوین احضار شده اند.
ژیلا بنی یعقوب از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به یکسال حبس تعزیری و سی سال محرومیت از روزنامه نگاری محکوم شدهحکم این روزنامه نگار با اعتراض او در دیوان عالی کشور نقض شده بود اما با اصرار قاضی پیرعباسی بر حکم صادره، خانم بنی یعقوب برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام زندان اوین احضار و برای وثیقه گذار او نیز اخطاریه ارسال شده است.



انتقاد داماد وزیر اسبق اطلاعات از صدا و سیما
مهناز ملکوتی
به نام شهیدان بیت المال حیف و میل می شود
آرش بهمنی
گزارشي از تلگراف
شیرین عبادي، برنده نوبل صلح،طي نامه اي خواستار تحقیقات سازمان ملل در مورد "تک جنسیتي" شدن ۷۷ رشته دانشگاهي در سال تحصیلي جدید شد. این درحالي است که برخلاف ساختار سنتي مردسالار دولتمردان مذهبي ایران، زنان گوي سبقت را از مردان ربوده اند و تعدادشان در دانشگاه ها بیشتر از آنان است. در کنکور سال گذشته نسبت قبول شدگان زن به مرد، سه به دو بود.


هفته نیکی را برای شما عزیزان ارزو میکنیم



No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information