3.12.2010







سردبیر داوید فاخری
گزارش ۱
استمداد کمک برای نجات یک هموطن
از محکومیت اعدام اسلامی


رشیدی دانشجوی پلی تکنیک که درروز دیدار احمدی نژاد از ان دانشگاه یک صفحه کاغذ را بالا برد که بر روی ان نوشته بود :
"رئیس جمهور فاشیست پلی تکنیک جای تو نیست". 
توسط عاملان رژیم جهل و خون اسلامی محکوم به اعدام شده است
به یاریش بشتاب هموطن
فرستنده داریوش ستاره
image001
لطفا این اگهی رو بصورت ایمیل برای همه بفرستین
با معروف شدنش،
 شانس زنده ماندش در زندان افزایش خواهد یافت
گزارش ۲








هم وطن به پا خیز






هشدار به افکار عمومی بین المللی، اخطار به سران جنایتکار حکومت اسلامی

اجازه ندهیم محمد امین ولیان را اعدام کنند!



جمهوری اسلامی ایران، برای ترساندن جوانان، برای محکم کردن تاج و تخت مشتی آخوند مفتخور و فاشیست، این بار میخواهد این جوان را بکشد . محمد امین ولیان، پسر جوان ۲۰ ساله ای که به جرم، مخالفت با این جانیان ، انتخاب شده است که با ریختن خون او بقیه را بترسانند. با قتل این جوان ۲۰ ساله میخواهند به حکومت چپاول و غارت و استبداد و استثمارشان ادامه دهند.
این برنامه ریزی خونسردانه برای کشتار یک جوان را باید در سراسر دنیا با صدای بلند مطرح کرد و به مقامات جنایتکار حکومت اسلامی هشدار داد که با هیچ ترفند و با هیچ جنایتی نمیتوانید ، از فروریختن بساط حکومت منفورتان جلوگیری کنید. میلیونها جوان همچون محمد امین ولیان ، شما را نمیخواهند و عزم جزم کرده اند که این بساط جنایت و شقاوت را به زیر بکشند.

مردم آزاده، ایرانیان خارج کشور!

به این برنامه ریزی حکومت اسلامی برای قتل محمد امین و محمد امین ها اعتراض کنید. ما میتوانیم در سراسر جهان ، با براه انداختن موجی از اعتراض و مبارزه، دنیا را متوجه این جنایت کرده و از همگان برای اعمال فشار به حکومت اسلامی کمک بگیریم.
اتحادیه اروپا و همه دولتهای غربی را باید تحت فشار گذاشت، به این حکم فورا و فورا اعتراض کنند.
دست به دست هم دهیم و نگذاریم محمد امین ولیان را اعدام کنند.
کمیته بین المللی علیه اعدام از مردم ایران و از همه آزادیخواهان در سراسر جهان دعوت میکند که به این حکم اعتراض کنند.

کمیته بین المللی علیه اعدام
۳ مارس ۲۰۱۰  

تلفن های تماس با ما:
فرشاد حسینی: ۰۰۳۱۶۸۱۲۸۵۱۸۴
مینا احدی: ۰۰۴۹۱۷۷۵۶۹۲۴۱۳






  اهنگ اقام کی برمیگرده





و نمایش وحشی ترین نوع مجازات اسلامی





فرستنده داریوش ستاره








 هشدار عمومی از جانب پلیس لس انجلس 





از این به بعد جریمه کسانیکه با استفاده غیر مجاز از علائم پارکینگ افراد ناسالم ( خودشان بهتر میدانند که چه چیزهائی هستند ! )  که برای اندسته از شهروندان در مکانهای عمومی در نظر گرفته شده بطور شخصی استفاده کنند با جریمه ئي به مبلغ * ۳۵۰۰ دلار امریکائی سبز رنگ و نقره داغ کن ! * و ۶ ماه زندان و گذراندن کلاسهای راهنمائی و رانندگی  و .... روبرو خواهند گردید ! .
 پلیس لس انجلس به تمام کسانیکه بصورتی غیر قانونی اینگونه علائم را به دست اورده و از انان استفاده غیر مجاز میکنند میخواهد تا دیر نشده این علائم را باز گردانند و خود و کسانی را که به انان کمک کرده اند ( مانند پزشکان خاطی ) تا به این جرم بسیار سنگین و غیر انسانی دست بزنند از تنبیهات سختی که برای اینگونه خاطیان  در نظر گرفته شده دور نگه دارند !.


رویدادهــــــا








نگرانی مجدد آمریکا از تبدیل شدن حکومت مذهبی ایران به دیکتاتوری نظامی
معاون رئیس جمهوری آمریکا، جو بایدن، ضمن ابراز نگرانی از تبدیل شدن حکومت اسلامی ایران به یک دیکتاتوری نظامی گفت : مسأله این است که حتا نمی دانیم دامنۀ قدرت رئیس جمهوری ایران چیست و او به طور روزمره کدام بخش از دستگاه امنیتی را کنترل می کند.

جو بایدن (چپ) در دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل
اتهام به اصلاح طلبان برای توجیه رفتارهای غیر قانونی
گزارش « وانکور سان » از پرونده قتل در زندان اوین

ممنوع الخروج
کاری از نیک اهنگ کوثر

طنز نوشته ئی از 
سید ابراهیم نبوی





بخشهائی از اصل نوشته !





محارب(Mohareb ): کسی که در هنگام نوشتن از قلم استفاده می کند. عینکی. قبلا رئیس دانشگاه یا دانشجو بوده است. اصطلاحا به هر کسی که دلیل دیگری برای بازداشتش نباشد گفته می شود. حداقل ده و حداکثر هزار مقاله نوشته است. گروه سنی: بین بیست تا دویست سال. کسی که از موبایل برای تماس تلفنی و از ای میل برای تماس اینترنتی استفاده می کند. مجازات: به اعدام محکوم شده، بعد از یک هفته آزاد می شود و بعدا به سه سال زندان احتمالی محکوم می گردد.





فتنه( Fetneh): شرکت در انتخابات. عملی که افراد برای انتخاب رئیس جمهور انجام دهند. فتنه گر: کسی که بدون هیچ دلیلی انتظار دارد رایی که در صندوق انداخته است، شمرده شود. فتان: زن فتنه گر( هر نوه ژیلا بنی یعقوب یا هنگامه شهیدی). سران فتنه: روسای جمهور سابق. مرکز فتنه: ستاد انتخاباتی قبلی. مفتون: کسی که قبلا طرفدار دولت بوده ولی بعدا احساس عذاب وجدان کرده و فعلا زندانی است.





ممنوع الخروج( Mamnooe Ol Khorooj): هر نوع انسانی که عادت به مطالعه داشته و گاهی به سفر می رود. کسی که حداقل یک هنر مهم دارد. شاعر، فیلمساز، نویسنده، رئیس جمهور سابق، رئیس جمهور بعدی، پسرش، برادرش، خواهرش. علت ممنوعیت خروج: پیدا کردن شیئی سبز رنگ در وسایل، یا سبز شدن علف زیرپای مسافر یا سبز بودن پرچمی که بالای سر مسافر است. شاعر ممنوع الخروج: کسی که معتقد است هموطنانش بزغاله نیستند.





اوباش(Obash): جمع مکسر وبش. مخلص آقا. چاکر آقا. کسی که کت و شلوار را با پوتین نظامی می پوشد. نوعی موجود بویناک و گازدار که در اثر برخورد با آن درد شدید در بدن ایجاد می شود. حکومت اوباشان: حکومتی که مجرمان قبلی را به عنوان مسوولان فعلی سرکار می آورد تا مسوولان قبلی را به عنوان مجرمان فعلی دستگیر کند.

علی بونگو رئیس جمهوری کشور افریقائی گابون،
مگر انان که کردند چه شد؟!
تفسیر داوید





با همه ثروتهای مملکت که به خرج باده گساریها و زنباره گیهای چاوز و مورالس و کاسترو و غیره رساند تا بتواند از طریق به اصطلاح « حیاط خلوت » امریکای مرکزی برای ترساندن امریکای جهانخوار از انان استفاده کند و ان رندان زیرک نیز پولهای باد اورده ایران را تا انجا که توانستند دوشیدند و بردند و خوردند و « بیلاخی » هم به بزرگی امریکای مرکزی حواله استادان « فن اجرای سیاست خارجی خامنه ئی و احمدینژاد و لاریجانی » کردند اکنون احمدینژاد دوباره « بودجه ۴۰ میلیاردی » را در جیبهای گشادش گذارده و نا امیدانه برای نجات رژیم از سقوط و تسویه حساب ملت با انان روی به رژیمهائی در منطقه اورده که خود بسختی میتوانند « شلوارهای خود را بالا نگه دارند » تا به داد دیگری هم برسند  مانند « ترکیه » که خود در دو قدمی یک جنگ همه جانبه داخلی قرار گرفته




! و یا محمود احمدی‌‌نژاد به افغانستان سفر کرد و مورد استقبال رسمی ! محمود کرزای که خود حکومتش را با همکاری هزاران سرباز خارجی به سختی بر روی یک پا نگه میدارد قرار گرفت !. یادمان نرود که « روسیه و چین » هنوز هم تا اطلاع ثانوی به چاپیدن بیرحمانه خزانه مملکت که اب و نان و دانش و تحصیل و بهداشت و امنیت ربوده شده از دهان بچه های این مملکت است را به طرق مختلف و با اجرای سیاستهای « بگیر و ول کن » ادامه میدهند و باکی هم ندارند که همین فردا ناگهان تصمیم خود را عوض کنند و انان نیز به مانند امریکای لاتینیها و فلسطینیها و سوریه ای ها و لبنانیها و برخی از کشورهای سود جوی « روسیه قدیم » یک « بیلاخ » جانان حواله رژیم سرا پا الوده جمهوری اسلامی نمایند ! مگر انان که کردند چه شد؟!.  



محتشمی‌پور: جریانی مشكوك از موفقیت دبیرخانه حمایت از ملت فلسطین ناراحت است « تنه نزن / ان جریان مشکوک ۷۰ میلیون چند نفر کم ، ضرر دیده ایرانی از برکت سر احمدینژاد و فلسطینیان هستند ! »







 اعتراض ( اعتراف ) مشاور خامنه‌ای به وضع ( جو ضد حکومت در ) دانشگاهها
یحیی رحیم صفوی (راست) در کنار حسن فیروزآبادی (وسط) و سیدعلی خامنه‌ای





یحیی رحیم صفوی (راست) در کنار حسن فیروزآبادی (وسط) مشاوران نظامی امنیتی سیدعلی خامنه‌ای با او





مطبوعات ازادند!
کارتونی از جلال پیرمرزاباد
پرشن کارتون




يوکیا آمانو، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی









صحنه‌ای از تظاهرات اعتراضی اخیر كارگران كارخانه صنايع مخابراتي راه دور ايران در شیراز








عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران
التماس فائزه رفسنجانی :
کجا دارین میرین ؟ وایسین
بخدا بابام اهل خیانت نیست
اونم مثل شما سبزه ..!
اریا کارتون

[faezeh.jpg]




ای همصدا با من برن فریاد





رامین میهمان پرست









No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information