3.12.2010






Laugh & Learn
سردبیر داوید فاخری


اغازی زیبا برای این بخش
خاطره ئی بس خوش و دلپسند از یکی از برجسته ترین هنرمندان سینمای جهان که دیگر در میان ما نیست * انتونی کوئین* که او را در حال رقص * زوربا * بر روی سن کنسرتی بزرگ در یونان مشاهده میکنیم !
فرستنده داریوش ستاره


حکایتی  نه چندان عجیب از دنیای ملایان!
بهرام چوبینه

مسافری در شهر بلخ جماعتی را دید که مردی زنده را در تابوت انداخته و به سوی گورستان می برند و آن بیچاره مرتب داد و فریاد می زند و خدا و پیغمبر را به شهادت می گیرد که « والله، بالله من زنده ام! چطور می خواهید مرا به خاک بسپارید؟»

اما چند ملا که پشت سر تابوت هستند، بی توجه به حال و احوال او رو به مردم کرده و می گویند: « پدرسوخته ی ملعون دروغ می گوید. مُرده
 مسافر حیرت زده حکایت را پرسید. گفتند: «این مرد فاسق و تاجری ثروتمند و بدون وارث است. چند مدت پیش که به سفر رفته بود، چهار شاهد عادل خداشناس در محضر قاضی بلخ شهادت دادند که ُمرده و قاضی نیز به مرگ او گواهی داد. پس یکی از مقدسین شهر زنش را گرفت و یکی دیگر اموالش را تصاحب کرد. حالا بعد از مرگ برگشته و ادعای حیات می کند. حال آنکه ادعای مردی فاسق در برابر گواهی چهار عادل خداشناس مسموع و مقبول نمی افتد. این است که به حکم قاضی به قبرستانش میبریم، زیرا که دفن میّت واجب است و معطل نهادن جنازه شرعا ً جایز نیست!» 
کتاب کوچه /ب۲/ص۱۴۶۳









اهنگ زیبائی از خواننده تاجیک
فرستنده داریوش ف
















رتبه هاي خفت آفرين جهانی
 برای جمهوری اسلامی
 که متاسفانه مدیران نالایق ان نام مردم ایران را باید با خود 
به هر مقام خفیفی نیز که میرسند یدک بکشند 
 داریوش ستاره

بگذارید توجهی بیندازیم به رتبه هاي جهاني که ابر قدرت مذکور
جمهوری اسلامی ایران ! )

از انان برخوردار میباشد
و به شرح زیر اعلام شده اند
اول رتبه هاي بالاي جدول:


و حالا رتبه هاي ته جدول:
به ادعای این مردک همواره
دروغ سر هم کن و



"محمود پینوکیو " 


« امروز ملت ايران يك ابرقدرت
حقيقي و واقعي است.»!!! 




و حالا رتبه هاي ته جدول:










Size is not matter
18+Sent by b100r

اندازه چیز مهمی نیست ! ۱۸+
فرستنده b100r








معنی زندگی کردن ان نیست که منتظر بمانی تا طوفان راهش را بکشد و برود ، زندگی کردن ان است که یاد بگیری چگونه هم اوای باران برقصی !.
مجلس اشتی کنان فامیلی













مولوی میگوید : دانشمندی را بگذارید و اندیشمندی را در پیش گیرید.
صاد شادمهر


دوستی با بعضی آدمها مثل نوشیدن چای کیسه ایست هول هولکی و دم دستی.این دوستی ها برای رفع تکلیف خوبند اما خستگی ات را رفع نمی کنند.این چای خوردنها دل آدم را باز نمی کند خاطره نمی شود فقط از سر اجبار می خوریشان که چای خورده باشی به بعدش هم فکر نمی کنی. دوستی با بعضی آدمها مثل خوردن چای خارجی است.پر از رنگ و بو .این دوستیها جان می دهد برای مهمان بازی برای جوکهای خنده دار تعریف کردن برای فرستادن اس ام اس صد تا یک غاز.برای خاطره های دم دستی... اولش هم حس خوبی به تو می دهند. این چای زود دم خارجی را می ریزی در فنجان بزرگ. می نشینی با شکلات فندقی می خوری و فکر می کنی خوشحال ترین آدم روی زمینی.فقط نمی دانی چرا باقی چای که مانده در فنجان بعد از یکی دوساعت می شود رنگ قیر یک مایع سیاه و بد بو که چنان به دیواره فنجان رنگ می دهد که انگار در آن مرکب چین ریخته بودی نه چای .دوستی با بعضی آدمها مثل نوشیدن چای سر گل لاهیجان است.باید نرم دم بکشد.باید انتظارش را بکشی.باید برای عطر و رنگش منتظر بمانی باید صبر کنی.آرام باشی و مقدماتش را فراهم کنی باید آن را بریزی در یک استکان کوچک کمر باریک.خوب نگاهش کنی.عطر ملایمش را احساس کنی و آهسته جرعه جرعه بنوشی اش و زندگی کنی.

خانم الیزا شادنیا این عکس که بخشی از هتل اتلانتیس در « دوبی » است را برای من فرستاده اند و در ان ذکر کرده اند که میگویند در این هتل سوویتهائی وجود دارند که برای یک روز و شب اقامت در انان باید * ۳۵۰۰۰ دلار * پرداخت. این موضوع مرا بران داشت تا امار و عکسهای زیر را که مربوط به دنیای داراها و ندارها میشود را جمع کنم و از این جمع بندیها به این نتایجه ها برسیم که هیچگونه از بدبختیهای کشورهای مسلمان ائم ازاجتماعی و سیاسی  و اقتصادی و فرهنگی که از انان رنج میبرند نه تقصیر امریکاست و نه یهودیان دنیا و نه اسرائیل بلکه « دردها از خود انان هسستند و مسلم انکه درمان انان نیز به دست مبارک خودشان ! » 

فقر در کشورهای اسلامی



















به ترتیب : پاکستان - بنگلادش - بلوچستان - 
اتیوپی - سومالی ـ سودان - دارفور -
و اما در جمهوری اسلامی :
در امد های نفتی امسال کشورمان ( و نه همراه با در امدهای غیر نفتی مانند طلا ، مس ، نقره ، اورانیوم ، و سنگهای قیمتی ، و اوقاف و حیوانات ابزی و کشاورزی و امثال ان و و و و تازه بر فرض انکه این امار را درست بدانیم که البته نمیدانیم ! ) ۴۳ میلیارد دلار میباشد ! علاوه بر در امدهای غیر نفتی که اگر انان را نیز ۴۳ میلیارد دلارتصور کنیم و به در امدتهای نفتی بیفزائیم به رقم غیر باور کردنی بالای ۹۰ میلیارد دلار سر میزند هنوز هم این تصاویر رقت انگیز و دل ازارنده ئی را که از هموطنان گرسنه ودر مانده مان  که بدون هیچگونه وسائل رفاهی و بهداشتی و یا اموزشی شبها را تا صبح در کارتونها بسر میبرند و روزها را یا در سایه درختان کنار خیابانها و یا دیوارهای خانه ها و مغازه ها با فروش خرده ریز ترین اشیای به منظور کسب در امد قلیلی به شب میرسانند که بصورتهای غیر قانونی به خارج درز میکنند را در البومها بین المللی شاهد هستیم !. در جریان سر و صداهای مربوط به تقلبات در انتخابات که * جانش * را هموطنان دادند و « بهره اش » را دیگران بردند اقای موسوی از احمدینژاد میخواست که در مورد گم شدن ۲۵ میلیارد دلار مفقودی اشکار به دست دولت « توضیحاتی » بدهد که کمترین جواب به ان میتوانست این باشد که ان « وجوه به مصرف مخارج ویژه رسانده شده اند ! یعنی دهنت را ببند وهمانطور هم شد که گفت !!. » 
دخترکان فروخته شده در راه دوبی و یا پاکستان و یا افغانستان

به جائي رسانده شده اند که اگر « همین » را هم فردا داشته باشند « راضیند »

بیکاری و « خرج چند سر حائله »

فحشا














تشنه و بی جا و مکان

الان باید در کودکستان و به بازی مشغول باشد!

در انتظار فرشته نجات بخش « مرگ »
poverty.jpg poverty image by soul_surgeon
عزت نفسهائی که دیگر وجود ندارد!
مقامهائی که برای همیشه بزیر خاکها فراموش شدند
ادرسهائی که برای همیشه ناپدید شدند 























طنز انتخابات
فرستنده گان الهام و  گلچهره / ایران








تازه رسیده ها از وطن!

امام خمینی : ملت ما برای « خربزه » انقلاب نکردند . مردم هندوانه و گرمک بخرید !
cid:1.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
تبریک بازگشت از ماه عسل
cid:2.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
شرط ورود برای اقایان بمنظور استفاده از توالتهای خانوادگی 
cid:8.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
تهدید عاشقانه : مهناز به شوهرم هوشنگ انقدر زنگ نزن
وگر نه با من طرفی - الهام
cid:9.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
سرنوشت اسرائیل را به دست « لـــــرها » بسپارید !
cid:10.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
سوپر فروشگاه ۲۰ متر مربعی . ساندویچ ، فتو کپی ، بستنی ،
گل ، وسایل زایمان و غیره
cid:13.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
توالتهای سوپر مدرن که در اروپا هم یافت نمیشوند!
cid:14.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
تسلیت فوت مادر به خود او از واجبات است
cid:34.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
زن بد حجاب ، حیوانات چه وحشی و چه اهلی
cid:41.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com




No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information