6.29.2010



اخرین بروز شده ،
اول جولای ۲۰۱۰


خبـــر و نظــــر
طنز و کاریکاتور




سردبیر داوید فاخری




نویسندگان نطرها :
مسعود بهنود، تقی رحمانی، مسعود سالک، میر حمید سالک، ارش نراقی، مهرانگیز گار، مهدی میردامادی، نجات بهرامی، مهدی سحرخیز، حسن مکارمی، میثم بادامچی، ارش بهمنی، نوشابه امیری، بابک اکبری فراهانی، سعید فرزام فریاد، محمد رضا شکوهی فرد، نجات بهرامی، علی کلائی، صادق شجاعی، عبدالکریم سروش، تقی رحمانی، محمد رضا یزدان پناه، مسعود نیلی، احسان شریعتی، مجتبی واحدی، سید عطاالله مهاجرانی،







انجمن حمایت از حقوق کودکان در ایران گزارشی انتشار داده که بر اساس آن  ۳۰  در صد از کودکان یک تا پنج ساله در ایران در معرض آزار های جسمی هستند. در این گزارش همچنین آمده است که بیش از  ۵۰ در صد والدین ایرانی تنبیه بدنی کودکان را حق خود میدانند.


















میخواهید لباسها را در ماشین رخشتویی بیاندازید، جیبها را میگردید تا احیانا دستمال کاغذی در آن نباشد، ولی به جای دستمال، باقیماندههای «شیشه» یا «کراک» پیدا میکنید. واکنشتان چیست، به خصوص اگر لباس مال دخترتان باشد؟













فیلم ندا ( تقاطع ) !
در تلویزیون جمهوری اسلامی

داریوش ستاره
۲۷ جون ۲۰۱۰








































عکس دقیق و شفافی که ماهواره جاسوسی اسرائیل موسوم به






















مختصری از زندگینامه لاری کینگ
 داوید فاخری 
* لاری کینگ * ( لارنس هاروی زلگر ) از پدر و مادری یهودی که پدر اطریشی و مادر روسی بود در « بروکلین نیویورک » به دنیا امد و در همانجا و در محیطی کاملأ مذهبی رشد کرد!.  پدر خانواده در ۴۴ سالگی به علت ابتلا به بیماری قلبی در گذشت و مادر مجبور شد برای بزرگ کردن دو پسرش به « کمکهای دولتی » رو بیاورد!.
مرگ پدر در لاری کینگ جوان بسیار اثر بدی گذاشت به طوریکه او را از اشتیاق به تحصیل واداشتاما به علت تشویقهای مادرش دوره دبیرستان را تمام کرد و بعد از اتمام دبیرستان برای کمک به مادر و نگهداری از او مجبور به انجام کارهای مختلفی شد که با رؤیاهای کودکیش که همواره انرا در ذهن خود تمرین میکرد و ان اجرای برنامه در رادیو بود بسیار فرق داشت ! . کینگ با فعالیتهای شبانه روزی سر انجام به ارزوی خود رسید وامروز در امریکا به عنوان یکی از پیشگامان برنامه های مصاحبه ئی و از شناخته شده ترین مصاحبه گران طراز اول * امریکا *  به شمار میاید که  اجرای بیش از ۵۰/۰۰۰ مصاحبه های موفقیت امیز را با شخصیتهای سیاسی، هنری ، ورزشی و غیره از جمله « محمود احمدینژاد رئیس جمهور حکومت اسلامی ایران »  در کارنامه اش دارد!!
* کینگ * کار مورد علاقه اش ژورنالیستی و مصاحبه گری را در سالهای ۵۰ و ۶۰ میلادی در یکی از ایستگاه های رادیوئی محلی در فلوریدا اغاز کرد و در سال ۱۹۷۸ به عنوان برنامه گذار رسمی در رادیو مشغول  به کارش  شد !.
د ر سال ۱۹۸۵ اشتهار و موفقیت وی در ابتکار و برنامه ریزی و اجرای ان برنامه ها باعث شد که « سی ان ان » او را در برنامه ئی به کار گیرد بنام * لاری کینگ لایو *  که اکنون بعد از ۲۵ سال اجرای بی وقفه و موفقیت امیز ان برنامه و بدرخواست خود او « سی ان ان » در ۲۹ همین ماه ( جون ۲۰۱۰ )  با کناره گیری او از اجرای بیشتر این برنامه موافقت کرد!.
او در طول خدمات رسانه ای خود موفق به دریافت جوایز متعدد و نامداری از جمله :
 یک جایزه * امی *
دو جایزه * پی بادی *
و ده  جایزه * کیبل ا سی ای * گردیده است!.
* لاری کینگ * در ۱۹ نوامبر ۱۹۳۳ به دنیا امد و از سال ۱۹۹۷ تا اکنون  در کنار « همسر هشتم » خود ( شاون ساتویک ) زندگی میکند! 














در حالی‌که قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران به آمریکا پیشنهاد مهار چاه نفتی خلیج مکزیک را می‌دهد، بیش از یک ماه است که مسئولان شرکت نفت با دادن ۳ کشته و ۱۲ زخمی هنوز قادر به مهار آتش‌سوزی در نفت‌شهر نیستند. عملیات "یا زهرا" هم بی‌نتیجه ماند.

تا کنون سه نفر کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شده‌اند.









اینان دیگر چه جانورانی هستند؟! فلسطینیها حتی به نوباوه گان خودشان نیز رحم نمیکنند!











در هفته ای که گذشت، ماموران، عروس منصور اسانلو را مورد ضرب و شتم قرار دادند؛ نگرانی ها درباره احتمال اعدام زینب جلالیان بیشتر شد؛ مهدی کروبی مورد حمله قرار گرفت؛ مجید توکلی در زندان دچار خونریزی معده شد و دو تن از متهمان پرونده کهریزک به اعدام محکوم شدند........ 
طنزهای ابراهیم نبوی :

 محمود اکونومی 








کارتونهای نیک اهنگ کوثر 





































نامه هاشمی

No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information