8.10.2010


سردبیر داوید فاخری


اکبر گنجی به عنوان «قهرمان جهانی آزادی مطبوعات» معرفی شد
IPI Logo

تيم ملی واليبال ايران با پیروزی برابر چین برای دومین بار قهرمان جام آسيا شد.
قهرمانی ایران
 بدبخت جمهوری اسلامی، برزیل هم  که همراه با ترکیه اخرین اتکای ان جمهوری برای پشتیبانی از برنامه های  اتمی بی فایده اش در مقابل دنیا بود خوب که کاسه مملکت را تا انجایی که توانست لیسید و با چند تا کلمه دل  خوش کن در تعریف قلابی از مایه های ننگ کشور خامنه یی و احمدینژاد دل انان را برای چند روزی در مقابل  دوربینهای خبری خوش کرد وقت پس دادنش که شد مانند انهای دیگر که خوردند و در رفتند، ان کشور نیز  «  سکینه اشتیانی » را بهانه کرد و زد زیر همه قول و قرارهائي که با این احمق از پشت کوه امده « محمود سه  قاپ » داشت ،‌ حالا باید منتظر « ترکیه » بنشینیم که  مرام « معرفت » را بجای اورد !.
احمدی نژاد و لولا
بدرالسادات مفیدی
خلیج فارس
پلی در پاکستان که طعمه سیل شده است؛ مردم برای عبور به آن سوی رود از کابل استفاده می‌کنند.
بازار مالی دوبی، تنگنای تازه ایران؟




ابراهیم نبوی



















نیک آهنگ کوثر

۷ تن از رهبران جامعه بهاییان ایران که ۲۰ ماه پیش ( همچون ۸ قرن گذشته که رهبران اسلامی ایران برای ارام کردن اتش عقده و حسادت خود از ناتوانی در مقابل عقل و دانش و طهارت واقعی اقلیتها به بازداشت و ازار و اذیت و کشتن انان دست میزدند) به دستور سران دیوانه جمهوری اسلامی ایران ( اشغالی ) بازداشت شده بودند امروز دوشنبه ۹ ماه اگوست ۲۰۱۰ میلادی به اتهام همکاری با صیونیسم جهانی هر کدام به ۲۰ سال زندان محکوم گردیدند !.
تنه نزن / انشاالله که خود همان امام زمان هر چه زودتر بیاید و سایه شما کلاشان ضد دانش و فرهنگ را از سر مردم این مملکت کم کند.
 اخر پدر سوخته ها ادمی که « غیب » است و هر کاری که دلش بکشد را میتواند بی انکه کسی جلودارش باشد انجام دهد دیگر سرباز برای چه لازم دارد؟.
ایا قرار است که به صحرای کربلا باز گردد و انتقام خون شهدای عاشورا را با کمک ان سربازان از یزید و دیگران بگیرد؟
و یا قرار است که  این سربازان تربیت شده به خیابانهای فرانکفورت و لندن و واشیینگتون و اوتاوا و سیدنی و اورشلیم بریزند و بانک های موجود در انان را به اتش بکشند، چراغهای راهنمایی را خرد کنند و گوشیهای تلفن عمومی را از جا بکنند و رهبران کشورهای ان شهرها را به مصر فراری بدهند و انگاه  « امام حاضر که تا چند ثانیه پیش عایب » بود سوار بر هواپیمای جمبوجت شرکت ارفرانس یکراست به ساختمان سازمان ملل سرازیر شود  و در انجا به نمایندگان همه کشورهای جهان که در انجا به نمایندگی از جانب کشورهایشان برای پیشباز و ادای احترام به خدمت رسیده اند بگوید که احساسش نسبت به سرنوشت ملتهای انان « هیـــــــــــــــــــــــچ » است؟!.
و در اخر او سرباز « تحصیلکرده » برای چه لازم دارد در جائیکه تا بخواهید برای « امدن » او سربازان تحصیل نکرده اش ۳۳ سال است که در خیابانهای مملکت از زن و مرد و بچه و هر کس و نیم کس که بتوانند به او گیر بدهند را برای قربانی کردن به پای او « تمرین » میکنند ؟!. 
تنه نزن 
۱ - یا اینکه اعدادی به عظمت ( ۱۷ میلیارد دلار ) برای این پوست کلفتان جمهوری اسلامی ایران اشغالی( لابد ) به این خاطر که به بالا کشیدن انان عادت کرده اند! انقدر عادی میاید که انرا به سادگی « خیر سرشان » .....  به هوا میفرستند !. 
۲ - و یا انکه انقدر احمقند که نمیدانند اگر « استکبار و یا استصغار » پشت سر این ملت قرار بگیرد حتی « یک سنت » هم بر نمیدارد که کلک انان از رو و زیر زمین بر کنند !.
حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی
روزنامه "ایلک کورشون" که ارگان حزب اوپوزیسیون "مردم" (CHP) است  میپرسد:‌ آیا آنانی که "ناوگان آزادی غزه" را به راه انداختند، خود قوانین دریائی بین المللی را نقض نکردند؟ 
در مقاله دیگری که در روزنامه "اقسام" (AKSAM)  انتشار یافته و روزنامه نگاری به نام "چیگدم توکر" (CIGDEM TOKER) انرا نگاشته "حکمت سامی تورک" وزیر دادگستری پیشین ترکیه  تاکید می کند " ناخدای کشتی ماوی مرمره موظف بود از پیش مجوزهای لازم را تهیه کند تا بتواند در آب های بین المللی به حرکت درآید. در چنین موردی، بی تردید مقامات ترک حق نداشتند مجوز لازم را صادر کنند، زیرا شمار افرادی که سوار کشتی شده بودند از میزان مجاز در حد بسیار زیادی تجاوز می کرد. ولی برپا کنندگان این ماجرا با پرداخت پول به مقامات جزایر کومور ، جزایری که دارای حکومتی اسلامی بوده و از لحاظ مالی و دینی و سیاسی و نظامی بصورت بسیار گسترده ئی تحت حمایت جمهوری جهل و خون اسلامی ایران ( اشغالی ) قرار دارد توانستند چنین مجوزی را از آن ها دریافت کنند و با پرچم کومور بندر را ترک گویند.

ابراهیم نبوی





نیک آهنگ کوثر






مسيح علي نژاد
عبدالحمید معصومی تهرانی
نگاه اومانیته به تحولات تهران
مقاله واشنگتن تایمز درباره احتمال حمله نظامی اسرائیل

اعتراف اصولگرایان:


عکس آرشیوی از تمرین نظامی ایران در خلیج فارس


در سال های اخیر از اهرم اعتصاب غذا برای اعتراض به شرایط سیاسی ایران استفاده شده است. تصویری از پلاکارد اطلاع رسانی در باره اعتصاب غذای سال گذشته دانشجویان دانشگاه سهند تبریز

هنگامه شهيدى، روزنامه نگارى كه در حوادث پس از انتخابات، بازداشت و روانه زندان شد، در وضعيت چندان مناسبى به سر نمى برد. او كه پس از بازداشت به بيمارى هاى متعدد مبتلا شده است؛ به عمل جراحى هم نياز دارد، 
هنگامه شهیدی که در زمان انتخابات ریاست جمهوری مشاور مهدی کروبی از نامزدهای ریاست جمهوری بود به شش سال حبس محکوم شده است.




 با ارزوی هفته خوشی برای شما عزیزان به امید دیدار در شنبه اینده .

    No comments:

    Post a Comment

    POST توراه و هفطارای

    Every Post's Information