12.03.2010




۱۲ اذر ماه ۱۳۸۹
۳ دسامبر ۲۰۱۰
۲۶ کیسلو ۵۷۷۱



خبرها ئی بر اساس افشاگریهای ویکی لیکس















  • اسناد ويکی ليکس: روسيه دارای يک حکومت مافيايی است 
  • بر اساس اسناد مربوط به یک جلسه مقام های آمريکايی که متن آن از سوی سايت ويکی ليکس منتشر شده است، روسيه به عنوان يک «دولت مافيايی» معرفی و تاکید شده است که احزاب سياسی در این کشور با باندهای تبهکار همدست هستند.










جمعی از فعالان سیاسی بازداشتی در ایران در نامه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت، با انتقاد از نحوه رسیدگی به پرونده خود، خواستار تصمیم گیری مجمع در مورد جرم سیاسی شده اند.







در حالی که تنش در شبه جزیره کره رو به افزایش بوده است، ژاپن و آمریکا بزرگترین مانور نظامی مشترک خود را آغاز کرده اند.

وزیر امور خارجه آمریکا در سفرش به قرقیزستان نسبت به روابط این کشور با ایران به ویژه مراودات تجاری بیشکک و تهران هشدار داده است.


حيدر مصلحی، وزير اطلاعات ايران، روز پنجشنبه گفته است که سه سازمان جاسوسی ، موساد، «ام ای ۶» و «سيا» در ترور دو استاد فيزيک دانشگاه های ايران نقش داشتند و «شماری » در اين رابطه بازداشت شده اند. ادامه
روسیه و قطر میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ شدند ( تنه نزن / خاک بر سر جمهوری اسلامی )
کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، برای نخستین بار روسیه و قطر را رسماًبه عنوان برگزار کننده مسابقات فوتبال جام جهانی در سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ انتخاب کرده است. ادامه


  ایران اسلامی تدابیر امنیتی را در مورد متخصصان هستهای خود افزایش میدهد ( تنه نزن  / بهتر است از اهداف تروریستی خود کم کند! )
چند روز پس از سوءقصد به جان دو فیزیکدان هستهای ایرانی که به کشته شدن یکی از آنها انجامید، ایران میگوید که تدابیر امنیتی را در مورد حفاظت از دانشمندان و متخصصان هستهای






ترس از گسترش تروریسم و بزهکاری بازار تجهیزات امنیتی را در جهان داغ کرده است. تنها عربستان سعودی، برای تامین امنیت ۹ هزار کیلومتر مرزهای خود، با یک کنسرسیوم غربی ۲ میلیارد یورو قرارداد بسته است.















.

No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information