10.02.2011






سردبیر داوید فاخری

מאחלים לכם יום כפור קל
וגמר חתימה טובה 
לכל עם ישראל
عید همگی مبارک
و عمر همگی با سلامتی
و با سرنوشت نیک و خوب 
و عاقبت به خیری در پایان
 * یوم کیپور * امسال ۵۷۷۲ یهودی
 در دفتر خداوند
نوشته و مورد قبول واقع گردد
نقض حقوق بشر
 در جمهوری نابشر اسلامی


جایگزینی نخست وزیر به جای ریاست جمهور


http://www.bia2.com/mp3/mp3_player.php?id=1084


آنها خطاب به خبرنگاران پرسیده بوند:چطورمی توانیم دولتی را ببخشیم که افراد بیگناه ایرانی را بازداشت می کند و احترامی برای حقوق بشر ندارد؟
از وکیل آنها در تهران می پرسم که آیا تفتیش منزل و دفترش و بازجویی چند ساعته و صدور حکم جلب برای او، ارتباطی با کنفرانس مطبوعاتی موکلانش در نیویورک دارد؟
آقای شفیعی پاسخ می دهد: "احساس میکنم دقیقا مساله همین است. چون تمام سئوالات درباره آنها بود اما بحث این است که هر کاری و اقدامی آنها صورت دهند چه ربطی به من دارد؟ من وظیفه خودم را به عنوان یک وکیل انجام داده و از آنها دفاع کرده ام. هنوز هم معتقدم هر سه نفر بی گناه هستند.این دور از شأن قوه قضائیه است که با یک وکیل چنین رفتاری انجام دهد. من همیشه صادقانه کار و مصالح مملکت ام را خیلی مراعات کرده ام و حال این پاسخ من است؟!.

اعلام هویت یکی از جان
باختگان بعد از انتخابات


شلاق برحقارت قاضی شرع شهادت میدهد و سمیه های دوران ما یکی پس از دیگری تقدس نمایی نمایندگان خدا بر روی زمین را ریشخند میکنند. شلاق فرق عشق را میشکافد. عاشقان، شعارهای حاکمان مدعی اسلام را بالا می آورند. سمیه چادرش را از شر نامحرمترین نامحرمان دنیا بر خود می پیچد. قامتش روی زمین نقاشی میشود. شلاق بالا و پایین میرود و با هر ضربه، ترکهای بام پوسیده استبداد که با رنگ و لعاب دین بزک شده، سر باز میکند. با هر ضربه ای که فرود می آید این دمل چرکین بیشتر رسیده تر میشود. ضرباتی که سالهاست بر بدن جوانان ما آشناست.
از پشت دیوارهای بلند دیوار همه بچه های آشنا فریاد می زنند. سالهاست فریاد می زنند. سمیه سرت را بالاتر بگیر تا همه اقایان و اقا زاده های تاریخ چهره مصمم ات را خوب نظاره کنند. چشمانش برق چشمان ندا و زهرا و کیانوش را دارد.
و صدها دختر و پسر جوانی که ایستاده سر به دار شدند و سر مقابل آقایان خم نکردند. آقایانی که تقوا را قرقره میکنند، بر حسین می گیرند و پای میلیاردها دلار دزدی از اموال ملت را امضا می زنند. چفیه خود را برای شفا مرحمت می کنند و از بیت المال سهم امام می گیرند تا با آسودگی خیال از تحمیق مردم از گرده آنها سواری بگیرند.  بقیه

انتقاد شدید شهروندان آزاد 
شده آمریکایی از دولت ایران










سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا: با توجه به میزان قدرت نیروی دریایی ایران، به نفع این کشور است که بر مشکلاتی که در آب های همجوار خود با آنها مواجه است تمرکز کند
یکی از کسانی که در صدر فهرست تروریستهایی قرار داشت که آمریکا "زنده یا مرده" آنها را میخواست صبح جمعه، ۸ مهر، کشته شد. انور العولقی، یکی از پرنفوذترین اعضای ارشد القاعده در یمن هدف یک حملهی هوایی قرار گرفته است.


ابراهیم نبوی

اولین سفرکرده هفته گذشته ما، هزار جوانی بودند که رفتند. براساس آمارهای اجازه یافته منتشره توسط وزارت علوم، در ۸۰ روز گذشته هزار جوان بین ۲۲ تا ۲۳ سال برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در عرض هشتاد روز با هزینه شخصی از کشور خارج شده و عمدتا به سه مقصد اصلی یعنی دشمنان اصلی اسلام، آمریکا، کانادا و انگلیس سفر کردند تا در آنجا درس بخوانند. به عبارت دیگر، ماهانه حدود ۳۰۰ دانشجو که اکثرا از نظر درسی بهترین دانشجویان کشور هستند، از کشور خارج می شوند. یعنی سالانه ۳۶۰۰ دانشجوی ایرانی که ۲۵ درصد آنها موفق می شوند از کشورهای خارجی، یعنی همان دشمنان اسلام بورس بگیرند، به بلاد کفر می روند تا درس بخوانند. 


نیک آهنگ کوثر

"دفاع از خاک را کلاغ و گرگ هم دارند"
مصباح یزدی گفت: "اگر ایرانیها با فرهنگ جهاد و شهادت درست آشنا میشدند، میفهمیدند که قطرهای از خون جهانآرا با دریاها خون آرشکمانگیر و امثال آن قابل مقایسه نیست؛ چون خون امثال جهانآرا ارزش الهی دارد و ثارالله است."

تصاویر : ارش کمانگیر ایرانی و محمد جهان ارا مسلمان ایرانی 

همزمان با "رویه خطرناک" لاریجانی

همه از تهدید و جنگ می گویند

 زمین سوخته ایران شده است جبهه جنگِ چنگیز و تیمور، یکی می کُشد و یکی می بَرد. حالا در این وانفسا شتری با بار گم شده  و اژه ای را فرستاده اند، افسارش بیاورد. حاج آقا، دزدان برای عوض کردن آب و هوا، رفته اند نیویورک. رفته اند تا مدیریت فساد را به صندلی های خالی بیاموزند. حکایت پیگیریهای اهل نظام، تصویر مخوف شهری است که دزدان داد می زنند "آی دزد".




به گزارش خبرگزاری فرانسه، ويکتوريا نولند سخنگوی وزارت خارجۀ آمريکا روز جمعه در نشست خبری خود گفت: «احمدینژاد وعدههای توخالی زیادی داده است. او دقيقا می داند چه بايد رخ دهد.اگر ايران پيشنهادی جدی دارد بايد آن را به آژانس بين المللی انرژی هسته ای ارائه دهد
وقف "طرح آتیه فرزندان"





«هیچ راه میان بری برای پایان بخشیدن به این

  • نزاع دیرینه وجود ندارد و صلح بین دو طرف از
  • راه پیشنهادها و یا قطعنامه های سازمان ملل 
  • ایجاد نخواهد شد و این خود اسرائیل و فلسطینی
  • ها هستند که باید در مورد اختلافات بین خود بر 
  • سر مسئله مرزها، تدابیر امنیتی، مسئله پناهندگان
  • فلسطینی و سرنوشت سیاسی اورشلیم به توافق
  • برسند».






مخالفت آفتالله خامنهای با طرح تشکیل 
کشور فلسطین در کنار اسرائیل




  • خنده بر هر درد بی درمان دواست
    تحقیقات جدید در دانشگاه آکسفورد نشان داده که افرادپس ازخنده درد کمتری حس میکنند و شاید یک ماده شیمیایی که در اثر خنده ترشح می شود مانند یک مسکن طبیعی عمل میکند.



No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information