1.31.2012




قصه جاودانی« هالوکاست »







خبرگزاری هرانا - نهاد آمار، نشر و آثار مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران بر اساس برنامه ماهانه خود که بیش از ۲۲ ماه از آغاز آن میگذرد، اقدام به انتشار گزارش آماری ماهانه از وضعیت حقوق بشر ایران ویژه دیماه ۱۳۹۰ نمود‫.
در این نوشتار ۲۴۱ گزارش حقوق بشری منتشره دیماه در ۱۱ رسته حقوقی مورد بررسی قرار گرفته است. و علاوه بر تلاش برای ارتقای دقت گزارشات تلاش شده است جنبههای آموزشی نیز در گزارش تقویت شود. ‬ بررسی حقوقی اخبار و گزارشات مهم و پرداختن به گزارشاتی که بیشترین و کمترین توجه را به خود را اختصاص داده است در کنار استفاده از محاسبات آماری و نموداری را باید از دیگر نکات برجسته این گزارش دانست‫.



پرس: «ما باید جلوی دخالت های ایران را در امور خاورمیانه بگیریم. حکومت ایران نوار غزه را به پایگاهی برای شلیک موشک به خاک اسرائیل مبدل کرده و با حمایت از حزب الله موجب شده که لبنان تقریباً فنا گردد. جامعه بین المللی باید به ملت ایران بفهماند که آن ملت قادرند رژیمی را که بر آنها حاکم است براندازند».










پرس: «حکومت اسلامی فاسد است، ولی ملت ایران صلح خواه می باشد و بین این دو باید تفاوت قائل گردید».
به گزارش رادیو اسرائیل، پرزیدنت شیمعون پرس روز چهارشنبه در دیدار با خانم کاترین اشتون گفت: «ما اکنون تمام توجه خود را متوجه معضل اتمی ایران ساخته ایم و فراموش کرده ایم که حکومت اسلامی کانون ترور است و پول و اسلحه در اختیار سازمان های ترور و از جمله حماس و حزب الله قرار می دهد






اسرائیل برای ترفیع و ارتقاع روابطش با چین، دومین قدرت اقتصادی جهان، یک عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد، و دارنده نقش عمده در آسیا و صحنه بین المللی، اهمیت بسیاری قائل است.


نتانیاهو: «من درک می کنم که چین باید از نظر تأمین مرتب انرژی و نفت اطمینان داشته باشد، ولی می تواند نفت لازم را به جای آنکه از ایران خریداری کند از منبع دیگری تأمین نماید










معاون وزیر نفت ایران: قیمت نفت

            

            

            

            

            

            

       

            

        



هشدار جمهوری اسلامی در مورد افزایش بهای 






            

            

            

            

            

            

       

            

        




No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information