3.22.2012


داوید فاخری


  از سرخط خبرهای ویژه فروروردین ۱۳۹۱ شمسی 
 که در خبرگزاریها انتشار یافته اند، سعی میکنیم که
 ادامه راه سیاسی دنیا  در سال اینده بویژه در مورد
 کشورمان ایران که اکنون بیش از سه دهه است 
 به اسارت مشتی خرابکار غیر ایرانی درامده است
 را پیشبینی کنیم
 اما نه قبل از انکه اشخاص مورد اشاره در
 خبرها را با اجازه شما  کمی « قلقلک » داده باشیم 
 تنه نزن / داوید و دوستان 

این اولین مورد حملات به یهودیان در خاک فرانسه نبوده و مسلمآ هم تا مادامیکه مسلمانان افریقائی، اسیائی، عرب نژاد خشن و بی تمدن و  حکومتهائی مانند « جمهوری جهل و خون اسلامی » که با صرف میلیونها دلار ( حماس به «دریافت میلیون‌ها دلار» پول از ایران متهم شد! ) به تجهیزو ارسال تروریستها به کشورهائي مانند فرانسه که انگار « خانه خاله شان » است ترور میکنند و سرمیبرند و مثله میکنند همچنان ادامه خواهد داشت!. اینان همراه با میلیونها مسلمانان دیگری که بطور مهاجران قانونی و یا غیر قانونی از کشورهای مسلمانان تند رو مانند پاکستان و یمن و سومالی و افغانستان و غیره به کشورهای امریکا و یا اروپائی ( انگلیس و المان و ایتالیا و هلند و سوئد و بلژیک و غیره ) پناهنده میشوند تا سرانجام صبح دولتشان بدمد و پیروان حضرت مسیح را به اجرای قوانبن شرع ملزم سازند که به لطف احساسات بشردوستانه همان مردمان است که از زندگی ئی ازاد همراه با همه گونه مزایای تغذیه سالم و بهداشت و تعلیم و تربیت و ورزش و غیره و انهم به رایگان و یا با باز پرداخت بخش ناچیزی از درامدهای دولتی که ماهانه به انان تعلق میگیرد به همان حکومتها بهره میبرند!. و اما دیده ایم که چگونه در اولین فرصت که میتوانند با نشان دادن زور و بازوی « اسلام ناب محمدی » ( ادامه محاصره خانه عامل تیراندازی به مدرسه یهودیان در فرانسه که در شبکه القاعده تعلیم دیده ) و با نمایش چهره های واقعیشان که اعمال وحشیانه عربهای بیابان گرد را در تسخیر کشورها و به زور به اسلام در اوردن انان در خاطره ها را  تداعی میکنند و با اعمال خشونت و  انجام خرابکاری های دلهره اور نسبت به ان مهربانانی که انانرا از سقوط اخر در پرتگاه فقر غذائی و فکری و علمی رهائی داده و به ساحل نجات راهنمائیشان کرده و وسائل رزق و روزی انانرا فراهم اورده و مایه های مختلف تحسین شدنی خود را به انان تقدیم کرده اند! از پشت خنجر زده و بدینوسیله کاملآ وحشیانه تشکرات قلبی خود و تک تک افراد خانواده هایشان را به ان خانواده های مهربان تقدیم میدارند!!! . اما حقیقت همان است که  دستورات فرمانروایان فته جوی ملی و یا مذهبیشان را که از بدو اسلام به انان تزریق شده و تاکنون ادامه دارد ( خنجر زدن از پشت به غیر مسلمان و تسخیر ملتها حتی با سوؤ استفاده از رحم و مروت و خداشناسی و اعتماد انان ) به مرحله اجرا در میاورند .

 و به این ترتیب 
 تا این ریشه در اب است 
 امید ٍثمری نخواهد بود  
**********
میان ماه من تا ماه گردون - تفسیر
سؤال: چرا یک ایرانی برای گذراندن تعطیلات نوروزی مجبور به مسافرت به کشور دیگری بشود که از * کلوپهای شبانه و کازینوها * برخوردار بشود حتا اگر در انجا هدف گلوله قرار گرفته شود و جان عزیزش نیز در معرض خطر قرار گیرد!  اما نمیخواهد بخاطر حکومتی که خواهر و مادر او را در طبق « فحشای مذهبی - صیغه » در اختیاراین و ان قرار میدهد و از بودجه فرهنگ و علم و دانش جوانان ان زده و به نفع سازمانهای تروریستی بین المللی به مصرف میرساند به خیابانها بریزد  و شر این حکومت غاصب را از سر خود کمک کند حتی اگر در اجرای اینگونه عملیات مورد اصابت چند گلوله  نیز قرار گیرد که ثوابش هم بیشتر از انست که در ارمنستان بر سرش بیاید !
تفسیــــــر

خامنه یی در پیام نوروزی که چندی پیش خود ان عید و تاریخ قبل از اسلام در کشورمان را بیهوده دانسته و اغاز تاریخ ایران را از بدو ورود اعراب - اسلام به ایران دانسته بود در حالیکه ان یکی دستش را با عجز بسوی یک جایی ( نامشخص ) بلند کرده بود گفت: برس به داد «اگر ما توانستیم تولید داخلی را رونق ببخشیم، مسئله تورم حل خواهد شد، مسئله اشتغال حل خواهد شد
در صورتی که سال ۱۳۹۰ بر تمام اینها مشکلات و مسائلی چون بزرگترین اختلاس تاریخ کشور معادل سه هزار میلیارد تومان نیز افزوده شد تا نام «جهاد اقتصادی» را که خامنهای دجال برای این سال برگزیده بود بیمعنا کند.
محمود احمدینژاد، رئیس جمهور، نیز در پیام نوروزی خود با تکرار پیام ارباب خود - رهبر جمهوری اسلامی در کمال پوست کلفتی تاکید کرد که «حمايت از توليد، صادرات ملي، سرمايه و كار ايراني در دستور كار دولت خواهد بود».
 احمدینژاد، کدوتنبل سیاست مداری ایران سال ۱۳۹۰ را 
«سرشار از شادكاميها، شيرينيها و پيروزيها براي ملت ايران» دانست که البته با واکنش غیرتمندانه و مؤدبانه ملت وطن باخته به شرح زیر روبرو گردید
اونجای باباهای اول و دوم و سوم
 این هم از نتایج رهبری به جای خدا

خامنه یی نشسته تا دشمن بلایی به سرش
 بیاورد که اگر بعد از ان ته مانده یی ازش
 باقی مانده باشد انگاه به تلافی مساوی
 دست بزند.
بیچاره ملت
بیچاره مملکت
بیچاره خدا

تفسیر
سؤال : ایا اگر پدر او خمینی، خلخالی، خامنه ئی، خاتمی، رفسنجانی، رضایی و  .... بود هم اینهمه در جهان احترام و طرفدار داشت؟!

 شاید کارگردان سینما می شدم
تفسیر
رضای عزیز تبریک عید ما را هم ، برای خود و

 شهبانو فرح و شهزاده فرحناز و همسر و فرزندان
 گرامیتان صمیمانه بپذیرید
همه میخواهند که همه کاره بشوند و یا حداقل یک کاره یی که دوست دارند بشوند اما عجیب است که همه مردم میخواهند کاره یی در حرفه سینما و تاتر بشوند و بویژه در قسمت کارگردانی ان . انان تصور میکنند که با راهنمائی و کارگردانی خوب هنرپیشه ها قادرند بر همه مشکلات فائق ایند و نتیجه ئی بسیار خوب برای خود و همه عالم تماشاگر بدست اورند اما در اغاز غافلند از انکه فرد قدرتمندی بالای سر انان نشسته که « تهیه کننده » نام دارد و بی اذن او حتی مورچه هم اجازه تصمیم گیری از خودش را ندارد!. بنابراین شما هم مانند هر کارگردان دیگری که به تهیه کننده و یا تهیه کنندگانی در سطح جهانی احتیاج دارد که در احراز به هدفهایش که ساختن یک نتیجه گیری بهتر و سالمتر از نمایشاتش برای تماشاگرانش هست کمک نمایند در چنین وضعی قرار خواهید گرفت!. امیدواریم در صورتیکه که مردم شما را بخواهند و در ان صورت به قدرت دست یابید تهیه کننده ها یی را انتخاب کنید که روی کارردانی شما نیز سرمایه گزاریهای شایان می نمایند. چون هم ما میدانیم و هم شما که هرگز هیچ تهیه کننده یی از واشنگتون، پاریس، لندن، رم، ملبورن، اوتاوا، تل اویو و غیره جرات انکه ما را در ردیف تازیان دست نشانده به حساب اورند نخواهند داشت مگر انکه عده ئی را به پستی و بیشرمی و نانجیبی انان مانند سران جمهوری جهل و خون اسلامی در زباله های اطراف شهر کویته در پاکستان ببیابند و انان را یکشبه در بارگاه کورش نشانده و تاج کیانی را بر سر پر از شپششان قرار دهند. میتوان در این زمینه از اسرائیل پند گرفت که با تمام برخورداری از همه مدارج بالای تکنولوزي و پزشکی و صنعتی و کشاورزی و ابرسانی و نظامی و غیره هنوز بطوریکه نه سیخ بسوزد نه کباب هوای لات سر گذر محله را نگه میدارد تا بتواند بدون دردسر به زندگی پر از تلاش و سودمند خود ادامه دهد.


تفسیــــر
اقای اوباما، * حال که به خیر تو ما 

را امید نیست ، لطفآ بیا و  شر مرسان
راستی هم که تنها مشکلات کوچکی مانند نمونه های
 زیر برای رسیدن به صلحی غیر عادلانه که به
زیان ملت تمام خواهد شد بر سر راه انهاست:
به ترتیب

گروگانگیری ۳ تن کوهنورد امریکائی به
جرم جاسوسی برای شیطان بزرگ
بمب گذاری مقر تفنگداران 
دریایی آمریکا در بیروت
از ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزادبمبگذاری مقر تفنگداران دریایی آمریکا در بیروت (به انگلیسی: 1983 Beirut barracks bombing) در ۲۳ اکتبر سال ۱۹۸۳ در بیروت اتفاق افتاد که در جریان آن ۲۴۱ نظامی آمریکایی و ۵۸ نظامی فرانسوی جان باختند.
جهاد اسلامی مسئولیت بمب گذاری را بر عهده گرفت،
 اما برخی منابع انگشت اتهام را 
بر جمهوری اسلامی نشانه رفتند.
تیر پیام اوباما که بطور ذیرکانه یی در این شرایط حساس
 به طرفداری واضحانه از عناصر ناخواسته سران جمهوری اسلامی
 نشانه رفت و نه بوضوح ملت و مملکت ایران را مورد تائید و 
حمایت قرار داد بیاد اور روزهای تلخ و سیاه ریاست جمهوری
 « کازو فروش » امریکائی « جیمی کارتر » را تداعی میکند که
 این تنها ملت ایران بود که در پایان ان جریانات قربانی شد و 
اکنون نیز با پافشاری ای که اوباما برای خروج از افغانستان  و
« صلح با حاکمان فعلی ایران » انهم بهر قیمتی که شده بعمل 
میاورد که تا قبل از پایان مدت ریاست جمهوریش انجام پذیرد 
 به دلیل انکه بتواند با نشان دادن انان بعنوان برگهای برنده به
انتخاب کنندگان امریکایی که منظور همان ( خارج کردن
 سربازان امریکائی از عراق و افغانستان و صلح با جمهوری
 اسلامی ) باشد برنده انتخابات ایالات متحده گردد

و  در این گذر متاسفانه این ملت درد کشیده ایران است 
که باید دوباره
  تاوان بپردازد و قربانی «جریانات روز » شود!.
 ولی اگر پیام اوباما با این مضمون 
( دلیلی برای جدائی * ملتهای *
 ایران و امریکا وجود ندارد ! ) 
گفته شده بود شاید اوضاع به طریق
 دیگری که منافع ملت و مملکت را 
در بر میگرفت پیش میرفت و نه در
 پشتیبانی از حاکمان خونخوار جمهوری اسلامی
 تا بیشتر از این شاهد وجود این غده های
 سرطانی در مملکتمان نبوده باشیم . والسلام 


تفسیــــــــر
چه کسی دارد خودش را گول میزند؟

سؤال :چرا همه فکر میکنند که اگر درب لوله های رساننده نفت و گاز ایران را سرب بگیرند جمهوری ننگ اسلامی از فردای ان روز به خاک سیاه میافتد و این باعث میشود که مردم گرسنه به خیابانها بریزند و کاری کنند کارستان و سران و وابستگان حکومتی را یکی یکی مانند صدام و قذافی حتی سبعانه تر از میدان خارج سازند؟!.

همه یادشان رفته که وسعت کشورمان ۱/۶۴۸/۰۰۰ کیلومتر مربع میباشد که از سر تا پای هر نقطه از ان به لطف خداوند و به ناشکری ما ملت! نوعی * زر * از ان میریزد. بگوئید چه محصول خدا داده ئي در یک جای زمین هست که در ایرانمان به فراوانی یافت نمی شود تا بگویم که ایران همان بهشت برین است اما نه با مردمانی که برای دیدن نقش مرده یی متحرک از کوچک و بزرگ و دانشمند و عامی سر ساعتی معین سر به اسمان به ماه ان چشم میدوزند !.
این دزدان دریایی و زمینی و هوائی انچنان در کار خود خبره شده اند که با مشاهده تحریمی تازه از سوی کشورهای متمدن که محیط زیست انانرا به خطر بیاندازد رو بسوی منابعی  از جمله * طلا، الماس، نقره، سرب، و سنگهای قیمتی * میاورند و با استخراج انان بعد از انکه سهم خود را از ان یافته ها کنار گذاشتند بقیه را به سوی بازارهای « سیاه جهانی » روانه میسازند و با فروش میلیاردی انان به واسطه های همان کشورهای تحریم کننده که دستانشان به گنجهای باد اورده و بی صاحب تماس یافته دوباره به حیات کثیف خود ادامه میدهند!. راستی چه کسی دارد خودش را گول میزند؟


No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information