7.18.2012







یک گفته جالبی در فارسی خودمان است که میگویند  « تره به تخمش میره و حسنی به باباش » معمولا این گفته در باره ادمهائي؟! به کار برده میشه که اعمال و کردارشون یک جوره ( بیشتر ادمهای بدی هستند تا خوب! ) و با هم بوسیله رابطه هائي مشروع مثل ازدواج پیوسته میشن و طوری گره میخورن که انگار تنها ادمها و حواهای اورده شده در * توراة * هستند که امتیار بهره برداری از بهشتی که  افریده شده و نه برای هیچکس دیگر را در اختیار دارن و هر کاری به هر فجیعی و شقاوت و سنگدلی برای ادامه بقای زندگی پر از ننگینشان انجام میدن که صدها هزار کشته از زن و بچه و مرد و پیر و و نوجوان که هر روز به دست اتش بی امان توپخانه ها و تانکها و هلیکوپترهای تا دندان مسلح  به دیار نیستی فرستاده میشن قابل گفت گو نمی باشد! .
 از جمله اینان که در سه قرن اخیر شاهد بی صفتی و بی ناموسی سفاکانه غالبان بر مغلوبان بی پناه بوده ایم ، قتل عام ارامنه به دست ترکها، نابودی بیش از ۶ میلیون از یهودیان توسط هیتلر ملعون، اتفاقات فجیعی که در قاره افریقا بوقوع پیوسته مانند کشتار بیش از ۵۰۰ هزار نفر از ( روواندائيها ) در مدتی کوتاه و غیر قابل تصور  و رها کردن اجساد انان بر روی رودخانه ها و دریاچه ها و شاید فجیعتر از انان ( سودانیها ) با کشتار وحشیانه سودانیهای در اقلیت و یا شواهدی که از اعمال بیشرفانه و غیر ناموسانه و گشتارهای دستجمعی که بر سر مردم ( هرزگوین ) توسط (‌صربها ) باقی مانده و در گورهای دستجمعی ناپیدا دفن شده اند! ، عراق (‌صدام )، لیبی ( قذافی )،  و اکنون سوریه ( اسد ) را میتوان نام برد!.
 اسد، بدون انکه به تاریخچه زندگی او  تا قبل از رسیدن به مقام مادام العمر ریاست جمهوری در کشورش! سوریه بپردازیم که بهترین تصویر از او توسط  همسرش ( اسما اسد ) در سایت شخصی خود کشیده شده است  ( http://www.asmaassad.com/  )
نقش همسر خونخوار و جاه طلب بشار در غوغا افرینی و کشتارهای بی امان اخیر سوریه که تاکنون هزاران کشته و زخمی و اواره به جای گذاشته را از زبان خود او که در ( ویکیپدیا-اسما اسد ) امده  بررسی می کنیم . او دختری نازپرورده از خانواده ئی مرفه بوده که پدر جراحش از ترس جان در زمان پدر همین بشار از سوریه گریخته و به انگلستان پناهنده شده است و در لندن به تخصص پردرامد خود ادامه زندگی داده است.  به گفته خود اسما اسد او خودش فردیست مقام پرست و جاه طلب و خراج که باید همواره پول فراوان در اختیار هوسگذرانی هایش در جیب داشته باشد . او در وصف بشار اسد در سایت خود از دادن هیچ خفتی به او کوتاهی نکرده و او را فردی میداند که میشود از او سواری گرفت ولی در عین حال نیز او را شوهری میداند که با برخورداری از منابع درامدهای هنگفت قانونی و غیر قانونی توانائیش را دارد تا او را از جمله بانوان اول جهان دراورده و همچنان نیز او را با قدرت نگاه دارد.
برای توصیف بیشتر این خانم زمانی که توسط یک خبرنگار از او پرسیده میشود که ( قهرمانان ) زندگی او چه کسانی هستند و بیشتر بر روی تصمیماتی که در زندگی میگیرد شخصیت ان فرد بر روی انان اثر میگذارد، بی انکه از شوهرش اسد نامی ببرد سرش را با افتخار بالا نگه داشته و از اشخاص زیر نام میبرد : 
ادولف هیتلر
النا چائوشسکو
ماری انتوانت
لیدی مکبت
و پدرش
تنها با دیدن نام «‌هیتلر ملعون
Adolf Hitler » در لیست قهرمانان زندگی این فرد الوده کافیست به شخصیت این خونخواره بیشتر پی ببریم که برای نگهداری از تاج و تختی که انرا ارث پدری خود میداند چگونه قادر است دست به هر جنایتی بزند!.

No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information