5.16.2013




 ۱۶ ماه مه ۲۰۱۳ میلادی




مقدمه
داوید فاخری




لطفآ توجه بفرمائید

تصاویر این گزارش بسیار دلخراشند

خواهش میکنیم از کسانیکه دارای اعصاب

و یا قلبی ضعیف بوده و همچنین از افراد

 زیر ۱۸ سال که از دیدن انان 

به شدت خودداری فرمایند




سکوت مرگبار مجامع جهانی و کشورهای غربی موجب شده تا مسلمانانمیانمار ضمن زندگی در بدترین وضعیت ممکن، قربانی نسل کشی وخشونت های قومی و مذهبی در این کشور شونددر جریان دور جدیدنسل کشی مسلمانان ۲۰ پسر بچه مسلمان از مدرسه ربوده و پس از قطعهقطعه شدن، اجسادشان به آتش کشیده شده است.









شب روز، کارتون ازهادی حیدری، شرق


علی خامنهای، رهبر جمهوری اسلامی، روز چهارشنبه، ۲۵ اردیبهشت و در آستانه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران به نامزدهای انتخابات هشدار داد شعاری ندهند که خارج از اختیارات رئیس جمهور باشد.
تنه نزن : منطور حضرت عظما  از  « خارج از اختیارات
رئیس جمهور باشد » ان است که «  مورد تائید من » نباشد!

سعید جلیلی، سرپرست مذاکرات اتمی ایران، باکاترین اشتون، سرپرست مذاکرات گروه ۱+۵، در استانبول دیدار می کنند و دور دیگری از مذاکرات بین ایران و آژانس بینالمللی انرژی اتمی در وین برگزار شده در حالیکه انتخابات ریاست جمهوری بر این گفتگوها سایه

*******
دفتر رئیسجمهوری ایران، صبح چهارشنبه، انتشار خبری در مورد تماس تلفنی محمود احمدینژاد با اکبر هاشمیرفسنجانی و محمد خاتمی «برای تعویق انتخابات» را تکذیب کرد.
*******
*******
غلامعلی حداد عادل، نامزد گروه ۱+۲ برای ریاست‌‌جمهوری با هشدار نسبت به اختلاف و افتراق در میان اصولگرایان گفته است امروز همه کسانی که از میرحسین موسوی حمایت کردهاند، از اکبر هاشمی رفسنجانی حمایت میکنند.
تنه نزن : تایید و هشدار این فرد نزدیک به احمدینژاد ( پدر شوهر دختر احمدینژاد ) بر اینکه میلیونها تن طرفداران موسوی اکنون از هاشمی طرفداری میکنند تایید بر نمایان شدن میلیونها رای بیشتر  از دیگر رقبا مانند انتخابات ۸۸ ( که اما پایمال شدند ) خواهد بود که دوباره به نفع اصلاح طلبان روی می اورد و هشدار بر اینکه باید از نو و به دستور امام زائد که از ترس انجای نشسته اش تمام رقبائی که او را به پشیزی قبول ندارند از زن و مرد را در زندان نگاه داشته « کارستان ۸۸ » را حتی فجیعتر از ان برای شکست برندگان واقعی و به حق به انجام رسانند و از رسیدن انان به تشکیل دولت جلوگیری کنند!.








 به کشورهای همسایه

تنه  نزن : مثل اینکه عوام فراموش کرده اند که بزرگان این اقوام هم مرز ایران « عربستان، قطر،و غیره » در ۱۳۹۲ سال قبل  همه خاک ایران را با صدور فرامین نابجای اسلامی به تاراج بردند که تا کنون اثرات شرم اور ان برای ملتی که * خاک * خود را به اسانی به مشتی وحشیان بیابانگرد تقدیم کرد ادامه دارد . از ان زمان وجود حکومتهای ورشکسته اسلامی مانند جمهوری اسلامی که بر کشور حکومت رانده اند میلیونها متر از * خاک وطن * که با پذیرفتن شکستهای فاحش از همسایگان همراه بوده از دست رفته و اکنون با نامهای غیر ایرانی در کتابهای تاریخ از انان یاد میشود!.
 اری * خاک وطن * در تاریخ امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ عربی تنها باری نبوده است که به تاراج رفته و تا حکومتهای اسلامی زورگو و چپاولگر بر امت « شهید پرور » حاکمند این روند تلخ برای بقیه * ملت راستین ایران زمین * که خون میخورند و از دست انان « شاید » کاری برای اتمام این سیه بختی بر نمیاید همچنان ادامه خواهد شد!.


ابراهیم نبوی
وسط این هاگیرواگیر انتخابات و نامزدبازی و "آن مرد با پراید آمد" و "این مرد با بنز رفت" و" سر جریان انحرافی ات را بگیر آنطرف خیس شدیم" و" کی تو رو قشنگت کرده، مست و ملنگت کرده" (اشاره غیر مستقیم است به نامزد جبهه پایداری که مثل هلو می ماند)، حضرت آقای اسدالله ایمانی،  نماینده ولی فقیه در استان فارس سوزنش گیر کرده به یک جای خیلی بدی، برداشته در این موقعیت حساس" از ساخت دستشویی در اتاقهای پذیرایی به شدت انتقاد کرده". چرا؟ ادامه 
*******


*******

پروژه شیعه هراسی در مصر؛
در یک رأی گیری که سایت مصری الیوم 
آن را اعلام کرد، ۵۳٪ مصریان،...
 



*******

محمود احمدی نژاد و همراهانش چه در زمانی که آقای احمدی نژاد شهردار تهران بود و چه از زمان آغاز دوره ریاست جمهوری، خود را یکی از پیروان جدی امام زمان و وعده های آخرالزمانی مربوط به بازگشت او نشان داده اند."
تنه نزن : یعنی انکه هیچکس را در هیچ زمانی نمایده او و یا جانشین او نمیشناسند !.
  این سیلی محکمیست که بر گونه ایت الله التزویر اقا حاج سید علی خامنه ای که خود را جانشین امام زمان در این زمان معرفی کرده است نواخته میشود!.



جواد کریمیقدوسی، نماینده مجلس ایران، روز چهارشنبه گفت که حدود ۱۰۰ نماینده مجلس در نامهای به شورای نگهبان خواستار ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی و رحیممشایی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری


********

یک سخنگوی ارتش اسرائیل بامداد چهارشنبه خبر داد که دو راکت که از خاک سوریه شلیک شده به منطقهای توریستی در بلندیهای جولان که تحت کنترل اسرائیل قرار دارد اصابت کردهاست.

*******


*******

*******


*******
*******


*******




No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information