8.23.2014















استیضاح 

کاری از مونا نیستانی




خلاصه خبرهائی از بخش فارسی صدای اسرائیل

 شنبه یکم شهریور ماه ۱۳۹۳ در ایران اشغالی


 
دانیل ترگرمان، کودک چهار ساله ای که رو گذشته کشته شد

*          قتل کودک چهار ساله اسرائیلی که شامگاه روز گذشته رخ داد در نتیجه اصابت ترکش خمپاره بود که از داخل غزه شلیک شده بود که به چند اتومبیل نیز آسیب رساند. یکی از ترکش های خمپاره از پنجره به داخل خانه ای رخنه کرد که کودک خردسال در آن جا خود را برای گریز به سوی مکان امن آماده می ساخت. ولی فرصت نکرد و به سختی زخمی شد و ساعتی بعد در بیمارستان جان داد. مادر خانواده در چند ثانیه ای که فرصت داشت توانسته بود بقیه کودکان خود و از جمله یک دخترک نوزاد را به مکان امن برساند. 



نخست وزیر شب گذشته با خانواده کودک چهار ساله که کشته شد سخن گفت و تاکید کرد که به دنبال این حادثه دردناک، ارتش اسرائیل بر ضربات کوبنده خود علیه سازمان های ترور خواهد افزود. نخست وزیر گفت که حماس بهای سنگینی در برابر خون کودکی که این چنین فجیع کشته شده خواهد پرداخت.
حماس می گوید از پنج هفته پیش که حملات موشکی
علیه اسرائیل را آغاز کرده  ۲۰۹۵   تن در غزه کشته 
شده اند.  




کنیسای شهر اشدود که هدف اصابت ترکش موشک قرار گرفت و آسیب جدی به آن وارد آمد

 حکومت ایران که از کمک رسانی عملی به گروه های ترور در غزه بازمانده و با مخالفت همه کشورهای عرب و به ویژه مصر در این زمینه روبرو شده، به یک رشته اقدامات تبلیغاتی ادامه می دهد تا ظاهرا ادعا کند که یگانه پشتیبان ترور فلسطینی در غزه است. اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت و امور خارجی مجلس گفت که هفته آینده یک طرح دو فوریتی به مجلس ارائه می شود که در آن به دولت حسن روحانی اختیار داده خواهد شد برای سازمان های ترور اسلحه و پول بفرستد. 



رسانه های همگانی در رژیم ایران بر شدت حملات یهودستیزانه نیز افزوده اند. یک روزنامه رژیم نوشت: صهیونیست ها به سرنوشت یهودیان بنی نُظیر دچار خواهند شد یهودیان قبیله بنی نُظیر در شبه جزیره عرب همگی به دستور فرماندهان سپاهیان اسلام سر بریده شدند. 


          حدود دویست تن از ستارگان سینما و هنرمندان در هالیوود با امضای طومار مشترکی سازمان حماس را یک نهاد تروریستی نامیدند و از دنیا خواستند جلوی ادامه تعرض آن را بگیرد. در این طومار که امضای شماری از سرشناس ترین هنرپیشگان هولیوود در زیر آن دیده می شود آمده است که دنیا نباید به حماس اجازه دهد که با ادامه حملات موشکی مردم یک کشور را به گروگان بگیرد و زندگی را بر آنان تلخ کند.  


*          انفجارهای تروریستی در عراق با گستردگی زیاد ادامه دارد. یک روز پس از آن که تروریست ها در داخل یک مسجد در عراق جنایت آفریدند و نمازگزاران را به طرز فجیعی کشتند، امروز نیز اتوبوسی در نزدیکی یک مقر اطلاعاتی در بغداد منفجر شد که۸ کشته و۲۰ زخمی بر جای گذاشت.  




یوکیا آمانو رییس آژانس بین المللی اتم گفت که ایران باید همکاری های بیشتری با آژانس داشته باشد، و پس از آن که مقامات رسمی آژنس به صراحت گفتند که رژیم ایران همچنان از دادن اطلاعات درباره جنبه های نظامی برنامه اتمی خود طفره می رود، وزیر دفاع رژیم ایران سپاهی حسین دهقان گفت که اجازه دیدار از قرارگاه نظامی پارچین به بازرسان بین المللی داده نخواهد شد.  


استیضاح وزیر علوم دولت حسن روحانی، از تهران گزارش رسید که نمایندگان جناح اصولگرا در مجلس از هم اکنون استیضاح وزیر آموزش و پرورش دولت کنونی را نیز تدارک می بیند. آخوند مهدی موسوی نژاد عضو مجلس گفت که تا کنون  ۴۰  امضا از میان نمایندگان مجلس برای انجام این استیضاح جمع آوری شده   است. موسوی نژاد گفت: استیضاح وزیر علوم تمام شد و هفته آینده باید استیضاح وزیر آموزش مطرح گردد. برنامه بعدی تندروهای مجلس، استیضاح وزیر نیرو می باشد.






قطع انگشت در ساری

علی مطهری
علی مطهری





عکس هوایی از تاسیسات پارچین
عکس هوایی از تاسیسات پارچین






مهرداد پولادی
مهرداد پولادی







طنـــــــــز


ابراهیم نبوی

کارتـــــــــــون


کاری از نیک اهنگ کوثر





یک زن ایزدی در شمال عراق در حال گریز از نیروهای داعش
یک زن ایزدی در شمال عراق در حال گریز از نیروهای داعش







آواره گان ایزدی در عراق

آواره گان ایزدی در عراق


ساختمان وزارت خزانه داری آمریکا
ساختمان وزارت خزانه داری آمریکا

يکی از چهار رستوران تعطيل شده در مسکو -- ۳۰ مردادماه (۲۱ اوت)

يکی از چهار رستوران تعطيل شده در مسکو -- 


دانش و
فناوری
کیران سورکین



روزها و شبهای شیرینی را برای 
شما عزیزان ارزو میکنیم


No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information