8.11.2014











  •  










دوستان توجه داشته باشند که چون این مطالب در اوائل اتش بس ۷۲ ساعته
 نوشته شده امکان دارد اکنون که انرا میخوانند بعضی از رویدادها و نمرات
امیدوارانه به خوبی تغییر کرده باشند 
سران احمق و مورد انزجار خودی و غیر خودیشان دردنیا به علت انکه چرا بیجهت خود را وارد معرکه ئي کرده اند که جان هزاران تن از افراد شبه نظامی و عادی انان را مورد مرگ و جراحت قرار داده اند، بار دیگر بعد از اخرین اتش بس حملات موشکی  علیه کودکان، پیران و جوانان خاک کشور یهود ، و با حملات متقابل نیروی هوائی اسرائیل به غزه مردمان بیچاره ان خطه غیر رسمی  که زنان و دخترانشان را مجبور میکنند که سران  حماس و جهاد اسلامی و عزالدین القاسمیها  را در زیر دامنهایشان و در زیرشلواریهای بچه هایشان پنهان کنند تا خطر مرگ و میر اول و اخر جان ان بی گناهان را تهدید کند و نه جان کثیف ان نامردان را دوباره اغاز کردند !.  

ایا کسی انقدر به جان و اینده فلسطینیها اهمیت میدهد که به انان یاد اوری کند که اگر سران جیره خوارتان در ۶۸ سال پیش که از جانب « جامعه ملل » طرح  تقسیم این بخش از جهان به دو کشور یهودی و فلسطینی را که پیشنهاد شده بود پذیرفته و انرا مانند کشور نوپای یهود بنا کرده بودند تا چه اندازه احتمال ان نبود که کشور خود را مانند کشور یهود به این مکان والائی که اکنون در جهان دارد برسانند ؟ و در پی ان نه تنها از این همه جنگهای اسلام و مدافعان طماعشان که در دنیا کم ندارند کم میشد شما را نیز که تا بعد از پیروزی اسرائیل در جنگ شگفت اور ۶ روزه که به قسمتی از سرزمینهای مدافعی اسرائیل در امدید دارای خانه و کاشانه ئي میکرد که همواره از شما توسط استعمارگران در این منطقه دریغ شده بود. 
برای قومی که از هیچگونه سابقه ی نوشتاری و باستانی به ویژه در این منطقه برخوردار نیست و نه نامی از پادشاهی،  پرزیدنتی، ملائی!  کشوری . شهری و حتی روستائی که به نام ان در تاریخ ثبت شده باشد وجود ندارد بسیار ساده تر بود که شرائط با اسرائیل را بپذیرند تا انکه الت دست سوؤ استفاده اعراب شکست خورده از اسرائیل درایند که به جای انان با درگیری با اسرائیلیها از کشته پشته ها بدهند و بدنام جامعه جهانی نیز به عنوان سازمانی تروریستی بشوند!. کشورهای استعماری با همکاری مستقیم خود انان به انجام صفتهای بدی که از اغاز جهان داشته اندتشویقشان میکرده اند که به زندگی عادی خود مانند  کم کاریها و تنبلیها و چشم به مال دیگران دوختنها و سرقت از مسافران و قافله ها و به مزدوری دیگران در امدن برای کشتار مردمان بیگناه جاهائی که به انان برای خدمتتشان پول خون میپرداختند ادامه بدهند ! مانند کشتار مخالفان حکومت ننگین اسلامی در ایران اشغالی در سالهای اولیه انقلاب که تاکنون نیز ادامه دارد همچون کشتار دهه های ۶۰ و ۸۸ ایرانی و تیراندازی عمدی به ندا اقا سلطان توسط فردی احیر شده !. ایا به جای کپی از یهودیها که با سرسختی سرزمینی که محل نشو و نمای حشرات کشنده با زمینهای بایر مانند کویر بود که انرا به بهشتی برین از سرزمینهای سبز و خرم تبدیل کردند و مردمانی دانش گرا را از مهد کودک گرفته تا بالاترین درجات علمی را به جائی رساندند که نتیجه ان روزی نیست که دانشمندان ان دیار دست به اختراع و یا اکتشاف محصولی علمی و تازه به نفع بشریت نزنند و موفق به دریافت عالیترین جوائز بین المللی  مانند ۱۱ جایزه نوبل نشوند. شما نیز به جای انکه به نوکری مستعمره گران تاریخ مانند روم، عثمانی، انگلیس، مصر، اردن، سوریه و لبنان در ائید و همانطور بدون هیچ نام و نشانی نگه داشته شوید می توانستید مانن انان عمل کنید!. یهودیان در عین حالیکه با فدائیان اسلامی اعزامی از کشورهای دور و نزدیک عرب میجنگیدند و از ناموس و جان و مال خود دفاع میکردند در همان زمان نیز به گسترش و ابادنی کشورشان که هنوز هم شناخته شده نبود میپرداختند و برای بیرون اندازی مستعمره گر بزرگ، انگلستان، مشهور به امپراطوری که در ان افتاب غروب نمیکرد از سرزمین موعدیشان که خداوند به انان بخشیده بود جانها فدا میکردند! اباز هم اگر شما خود را قابل داشتن سرزمینی میدانستید حتی  برای یکبار در این تاریخ طولانی در نبردی یک ساعته برای استحقاق حقتان بر علیه استعمارگان نباید برمیخاستید که از خود سابقه ئی هرچند هم اندک در تاریخ جهان به جا بگذارید؟ اما نکردید به همانگونه که امروز هم نمیکنید!.متاسفانه  نه این همه شکستهای شرم اوری که نصیب دولتها و ملتهای مسلمان  به ویژه عربی و پشتیبانان طماعشان در در نبردهای با اسرائیل  گردید نه به شما درس میدهد و نه  مرک و اتش و خون و خرابی و ویرانی و بیسامانی که نصیب ملتتان میگردد شما را به صرات مسقیم هدایت میکند!. 


به گزارش بخش فارسی رادیو اسرائيل نیروی هوایی ان کشور اعلام کرد که در شبانه روز گذشته که تروریست ها بحران را از سرگرفته اند، به یکصد هدف متعلق به شبه نظامیان غزه حمله کرده است. از جمله، نقاطی که به محل راکت اندازی، ستاد کنترل و فرماندهی عملیات تروریستی مبدل شده و نیز خود تروریستهای فعال در میدان عملیات، هدف پهپادهای جنگی اسرائیل قرار رگفته اند.   و اکنون نیز گه دستتان برای جهانیان رو شده و به شمردن دروغهائی که گفته اید پرداخته اند باز هم دست از حماقتتان بر نمیدارید؟ برای نمونه به نقل از بخش فارسی رادیو اسرائیل و به گزارش رسانه های جهانی اکنون هرچه بیشتر در خصوص آمار و ارقامی که سازمان های ترور فلسطینی در غزه در مورد تلفات و مجروحین ناشی از بحران جنگی جاری در غزه منتشر می کنند، ابراز تردید می نمایند. تروریست ها توسط سخنگویان خود مدعی شده اند که شمار تلفات این بحران به مرز دو هزار نفر نزدیک می شود و نیز می گویند، اکثر قریب به اتفاق کشته ها، زنان و کودکان هستند. آماری نیز که سازمان ملل در مورد کشته شدن شمار زیادی از کودکان در این بحران ارائه می کند، بر اساس ارقامی است که حماس و دیگر گروههای فلسطینی در غزه منتشر می کنند. شبکه جهانی بی بی سی برای مثال در گزارشی پرسید، چگونه است که تنها زنان و کودکان کشته می شوند و چرا نام مردان در این ارقام ذکر نمی شود. این گزارش تاکید دارد که ارتش اسرائیل از تجهیزات پیشرفته ای برخوردار است و این ادعا که کاربرد این تجهیزات تنها برای کشتن زنان و کودکان غیر نظامی به کار می رود، نادیده گرفتن درایت و هوشمندی اسرائیل است و لذا، کاری درست نیست. روزنامه نیویورک تایمز نیز نوشت، هرچند فلسطینیان مدعی هستند که ارتش اسرائیل بی محابا در غزه عمل کرده است، اما واقعیت این است که شمار مردانی که ممکن است شبه نظامیان فعال شاخه های نظامی سازمانهای فلسطینی بوده اند، تعداد بیشتری در میان تلفات را تشکیل می دهد. نیویورک تایمز نوشت، این حقیقت می تواند درستی سخنان مقامات اسرائیل را ثابت کند که صدها نفر از کشته ها، شبه نظامیان هستند نه مردم عادی که فلسطینی ها سعی در القای آن دارند. ارتش اسرائیل به بی بی سی جهانی نیز یادآور شد که چهار سال پیش نیز در عملیات «سرب گداخته» حماس مدعی بود که تنها پنجاه نفر از کشته ها نیروهای حماس بوده اند اما بعد از جنگ اعتراف کرد که پانصد تا ششصد نفر از شبه نظامیان کارآزموده خود را از دست. 
یهودیان برخاستند و قسمتی از سرزمینی که خداوند وعده انرا توسط تنها پیامبری که رو در رو با او صحبت میکرد به انان داده شده بود را پس گرفتند، شما نیز بهتر است عاقلانه برخیزید و خود را از دست کشورهائی که از شما برای قتل عام مردمانشان به عنوان مزدور استفاده میکنند خلاص کنید و به راستی بایستید و به این  «‌جنگ های برای هیچ » پایان دهید
و یا انکه هنوز  هم منتظر هستید که « با اقتباس از قران » هر صخره و درختی به صدا در اید و فریاد بزند که در پشت من یهودی پنهان شده بیائید و او را بکشید؟. 



No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information