3.27.2010


هم میهنان و همکیشان عزیز بدینوسیله تبریکات صمیمانه ما را به مناسبت فرا رسیدن * عید پسخ * که نمودار پیروزی عدالت بر بی عدالتی و پیروزی ازادی بر اسارت است را بپذیرید . امیدواریم که در سال اینده همچون ایام خروج بنی اسرائیل از اسارت فراعنه مصر شاهد ازادی و رهائی ملت شریف ایران از خفقان مستولی بر کشور که از بیعدالتی ها و خود کامگیهای مشتی روحانی نمای الوده و جاهل پدید امده و ملتی را به زور تفنگ و سرنیزه و چاقو و زنجیر و اسید و زندان و اعدام و تبعید و در نهایت ذلیلی در جامعه بشری در ساعت زمانی که قرنها انرا به عقب کشیده اند و او را در ان  متوقف و اسیر نگاه داشته اند ، باشیم !.
حاجی فیروز پيام‌آور نوروزی 

نوشتۀ رضا مرادی غیاث آبادی
«حاجی فیروز» و ویژگی‌های خاص امروزین او، همچون پوشاك سرخ و سیاهی چهره و ترانه‌های ویژه‌اش، سنتی كاملاً جدید و خاص تهران معاصر بوده است. اما شخصیت او به عنوان «پیام‌آور نوروزی» به گونه‌های مختلف از دیرباز در سراسر ایران‌زمین روایی داشته و دارد.


مقر اصلی شرکت نفتی لوک‌اویل در مسکو
مصاحبه با دکتر سیروس اموزگار
تنه نزن / شما که راست میگی ! ولی اونجای بابای ادم دروغگو















تنه نزن /
 بیا قسمت کنیم دردی که داری
که تو کوچکتری طاقت نداری
احمدی اماده باش که اومدم
ها ها ها ها !!.
حامد کرزی
تنه نزن / در کجا ؟ در اوین ؟ در کهریزک ؟ در عادل اباد ؟ ویا در بازداشتگاههای مخوف زیر زمینی در مساجد و و و و ؟! 
رو که نیست !!!.




به گزارش روزنامه آمريكايى ديلى نيوز، برخى نمايندگان محافظهكار پارلمان مصر ضمن درخواست ممنوعيت ورود « پرده بکارت مصنوعی » از چین به كشورشان خواستار مجازات عاملان آن نیز شدهاند.
روزنامه ديلى نيوز به نقل ازمروا رخاء، نويسنده و وبلاگنويس مصرى، مىنويسد که ورود اين محصول مىتواند به عنوان ابزارى عليه فرهنگ مردسالارى در كشورهاى عربى كه فعاليت جنسى را براى زنان محدود كرده، ولى چشم خود را بر روى عياشى مردان مىبندد مورد بهرهبرداری قرار گيرد.







این طرح که به آزمونی بزرگ برای دموکرات ها و دولت اوباما تبدیل شده بود و مجلس سنا هم از آن حمایت کرده است، با اختلاف هفت رای در مجلس نمایندگان تصویب شد و اگر نمی شد اوباما به چنان اسیبی گرفتار میامد که بایستی « جام زهر امریکانه اش » را مانند خمینی بالا بکشد و برود بویژه بعد از غلط ترین سیاست خارجی که در مورد ایران و اسرئیل اتخاذ کرده و به این وسیله کاملأ خاور میانه را به رقبای خارجیش باخته است.






تظاهرات در مسکو
  • با درود فراوان و شادباش نوروزی ، آقای خرسندی حالتان خوب است؟
سپاسگذارممن هم عید نوروز را به شنوندگان رادیو فردا 
تبریک و شادباش می گویم و به همه هموطنان عزیزمان در سراسر دنیا.
  • راستی آقای خرسندی، همین الان چه می کردید؟
همین الان داشتم به بهار آزادی فکر می کردمبه آنان که با قلم تباهی درد
را به چشم جهانیان پدیدار می کنند بهاران خجسته بادبهاران خجسته باد.
  • گویا به ۳۰ سال پیش برگشته اید؟
بله . بهار آزادیبرگشته ام به بهار آزادیدیدی اندر بهار آزادی
 چه درآمد دمار آزادی؟
آمد آزادی و چه آمدنی
 یکنفر هم سوار آزادی!

ابراهیم نبوی نگاهی دارد به مهم ترین وقایع سال ۱۳۸۸وقایعی، که خود آنها را «کشفیات» سال ۸۸ می نامداز کشف مجدد پرتقال و سیب زمینی و ساندیس تا شلوارهای موهن چینی... ادامه



No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information