7.10.2010



חדשות אחרונות
עורך דויד פאחרי



זכה בזהב: צוברי אלוף אירופה בשייט

הישג גדול לשייט הישראלי נרשם היום עם זכייתו של שחר צוברי באליפות אירופה שנערכה בפולין. המדליסט האולימפי הצליח לשמור על תארו לאחר שהוביל על שאר המתמודדים ברוב שלבי המירוץ. צוברי יקבל עבור זכייתו 50 אלף שקלים. מדובר בזכייה השנייה ברציפות של צוברי בתואר, לאחר שבשנה שעברה זכה בתואר בתחרות שנערכה בישראל.

חדשות 2 | פורסם 09/07/10 15:47
אלוף אירופה בפעם השנייה ברציפות (צילום: רויטרס)
שוב אלוף אירופה
צילום׃  רויטרס
הישג אדיר לישראל, שוב: שחר צוברי זכה היום בתואר אלוף אירופה בשייט בדגם מסוג ניל פרייד באליפות שנערכה לאחרונה בסופוט שבפולין. לצוברי זו הזכייה השנייה בתואר לאחר שהוכתר לראשונה באליפות שנערכה אשתקד בתל אביב. הגולש הישראלי הצליח לשמור על תארו לאחר שברוב שלבי התחרות הוביל את המירוץ.
צוברי בן ה-24 ייקבל עבור זכייתו מענק בסך 50 אלף שקלים. האלוף הישראלי החדש-ישן יחלק את הסכום בינו לבין מאמנו רפא בלילוס. ביום ראשון הקרוב ייערך טקס רשמי בו ייקחו חלק משתתפי המירוץ כשהישראלי יעמוד על הפודיום ויזכה לכבוד הראוי לאלופים. 
הישגו הבינלאומי הראשון של הגולש האילתי היה בשנת 2000 כאשר זכה באליפות העולם לנוער. שמונה שנים מאוחר יותר זכה צוברי בשני תארים. הראשון לאותה שנה היה באליפות העולם בניו-זילנד שם קיבל את מדלית הארד. מאוחר יותר בשנה זו הצליח לקטוף שוב את מדליית הארד אך הפעם באולימפיאדת בייג'ין.


הספינה הלובית לפני ההפלגה (צילום: AFP)
צילום: AP
צילום: AP
צילום: index open
צילום: דנה קופל


אבטיח ובולגרית: הדור הבא
אבטיח עם גבינה בולגרית מהווים שילוב מושלם - אין ספק בכך. הדרך הכי קלה ליהנות מהשילוב הזה פשוטה - פרוסת אבטיח, פרוסת גבינה בולגרית וזהו. אבל אפשר גם אחרת

צילום: גבי מנשה




אבטיח שיכור וגרעינים קלויים
לאכול אבטיח זה עניין פשוט, אבל למה שלא תשקו אותו בוודקה ותהפכו את האכילה להרבה יותר משמחת? ואם כבר אלכוהול, מה מתאים יותר כליווי מגרעיני אבטיח קלויים?


צילום: Kyodo News, איי פי
20 קטנות על... אבטיח
הוא מוזכר בתנ"ך ומתועד בציורים בני 5,000 שנה, היפנים מעדיפים אותו מרובע ולאחרונה גילו שיש לו פוטנציאל להחליף את הוויאגרה. הנה 20 דברים שלא ידעתם על אבטיח
צילום: מור סגל
שביל קליפות האבטיחים
אכלתם אבטיח? אל תזרקו את הקליפה. על ריבת קליפות אבטיח שמעתם? ועל קליפות אבטיח מוקפצות? הנה שלושה מתכונים שישנו את האופן שבו אתם מסתכלים על קליפות אבטיחים

No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information