12.14.2011







خامنه ای در سیصدمین روز حصر موسوی و کروبی:





خانواده حاجی زاده، یک قربانی دیگر
 قتل های زنجیره ای، در مصاحبه با روز:
وزیر دفاع اسراییل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خیزشهای مردمی در کشورهای خاورمیانه از جمله تونس، مصر، لیبی و کشورهای دیگر گفت که دوست دارد بهار عربی از این سوی خلیج فارس به ایران سرایت کند. 
وی افزود، رژیم آیتاللهها در ایران برقرار نخواهد ماند و ظرف ۱۰ تا ۱۵ سال آینده این حکومت تغییر خواهد کرد، زیرا بر خلاف طبیعت ایرانیان و تحولات سراسر جهان است.
ایهود باراک با اشاره به تلاش کیم جونگ ایل، رهبر کره شمالی، برای دستیابی به سلاح هستهای تصریح کرد، تلاش حکومت ایران مشابه اقدام کره شمالی است که برای افزایش ایمنی سیاسی خود و ایجاد اطمینان بیشتر در حفظ حکومت به دنبال سلاح هستهای هستند. ادامه 

طنـــــــــــــــــــز

ابراهیم نبوی


فقط مانده بود از جمهوری آذربایجان هم یک سنگ بخورد توی سر جمهوری اسلامی. فردا جمهوری قمر( کومور سابق) هم ادعا می کند که قمرالملوک وزیری و قمرخانم و قمرالملوک ضرابی هنرمندان این جمهوری قمری هستند که توسط جمهوری اسلامی بسرقت رفته اند.
در همین راستا، جمهوری آذربایجان مدیر نمایندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی را از باکو اخراج کرد و فرستادش لای دست صالحی که در کنار کارداران و بیکاران صادره از انگلیس آب خنک بخورد. ولادیمیر پوتین هم با دیدار یکی از اعضای جریان انحرافی، احتمالا منظور یکی از معاونین رئیس جمهور است، مخالفت کرده و گفته که تا انحرافتان کاملا راست نشود، من با شما دیدار نخواهم کرد. وزیر خارجه هم که به هلند و مجارستان ممنوع الورود شده بود. آقای نقدی هم تخم دوزرده گذاشته و رسما، در روز روشن اعلام کرده " جهان به زودی شاهد امواج عظیم تر قیام مستضعفان آمریکا و اروپا خواهد بود." هنوز جمله نقدی از دهانش بیرون نیامده برادر نورالدین عمرانی از برادران مراکشی که ارادت اساسی به اسلام ناب محمدی و برادر احمدی نژاد و رهبر عزیز دارند، با پرتاب چهار نارنجک و مقادیر معتنابهی گلوله، چهار بلژیکی را در ایستگاه قطار لیژ کشت و ۱۲۳ نفر را زخمی کرد.ادامه 
***************************

مقاله اي از واشنگتن پست

فیلم مونتاژی نیروهای امنیتی علیه محمد نوری‌زاد



No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information