10.19.2015

اخبار سیاسی و دیپلماسی و غیره ۲۷ مهرماه ۱۳۹۴ ایران اشغالی



















Editor David Fakheri
سردبیر داوید فاخری
עורך דוד פאחרי



    For important News of the world
     ( in English, Farsi and Hebrew )
    Please visit us every day
     at Facebook under the 
    editor's name
    ( David Fakheri داوید فاخری )














    ****************



    به گفته پلیس اسرائیل، فرد مهاجم که مسلح به اسلحهدستی
     بوده، وارد پایانه شده است؛ با وجود آنکه محل تحت نظر
     پلیس بوده، یک سرباز را کشته، سلاح تهاجمی او را در
     اختیار گرفته و سپس به دیگران شلیک کرده است.
    با این حساب شمار شهروندان اسرائیلی که که بر اثر چاقو
     کشیهای وحشیگرانه فلسطینیها و اعراب اسرائیلی  حامی
     انان ( که ان حامیان خائن به کشور در اسرائیل از مزایائی 
    برخوردارند که برادادران و خواهران و زن و بچه ها  و مادران
    و پدران انان در هیچ کجای دنیا به ویژه در کشورهای مسلمان  
      از انان بی بهره اند! ) در روزهای گذشته کشته شدهاند به
     هشت نفر رسیده و  ۴۲ شهروند فلسطینی نیز بر اثر دفاع 
    شهروندان  پلیس و نیروهای نظامی از خود در تنشهای اخیر
     کشته شد ادامه 
    Sergeant Omri Levy

    شادروان گروهبان عمری لوی که در این ترور وحشتناک کشته شد


    The terrorist after he's been neutralized.
    محل حادث ایستگاه مرکزی در شهر رئر شوع
    Bullet holes at the scene of the attack,



    مسلمانان، جنایت شهادت، بهشت، و حوریان
    داوید فاخری

    تنه نزن : فلسطینیها و عمال عرب مسلمان انان در داخل کشور یهود خواهان در اختیار گرفتن کامل تپه مقدس و مسجد الاقصی هستند که چه بکنند؟ تا در عدم حضور و بازرسیهای همه جانبه پلیس اورشلیم و سربازان ارتش دفاعی اسرائیل انجا را مخزن خطرناکترین سلاح هائی کنند که از جانب جمهوری نجس و نحس اسلامی که برای انان ارسال خواهد شد نمازگزاران یهودی را در پای دیوار ندبه و حتی همه شهر اورشلیم مورد قال عام قرار دهند؟. در حالیکه سران حماس و فتح و جنبشهای اسلامی در مخفی گاه هایشان با زن و بچه هایشان در حال عیش و نوشند بیچاره ان فردی که به دستور انان با چاقو به محلی فرستاده میشود که بعد ار ارتکاب جرم چاقو کشی تکه و پاره اش را تحویل خانواده اش میدهند!. 
    تا کی مسلمانان « عطای » این ۷۲ حوریان بهشتی
     را به  «لقایشان  » نمی بخشند و انان و ادمی
    زادان زمینی را با نکردن تنغیه « شهادت » در
     « مخگاهی » 
    که بالاخره « انان » نیز مانند همه 
    انرا دارند به حال خود رها نمی کنند؟!.

    *****************

    پذیرش برجام به روش معظم









    بیلیونرها و میلیونرها در کشور اسرائیل

    تهیه و ترجمه داوید فاخری

    در امسال ۲۰۱۵ میلادی تعداد * بیلیونرها * در
     اسرلئیل ۱۷ تن و تعداد * میلیونرهای * انجا را
     بیش از ۸۸/۰۰۰ تن از جانب مؤسسه ئي که در
     کشور سوئیس قرار دارد و همه ساله این امار را 
    در باره تمام کشورهای جهان تهیه میکند گزارش 
    گردیده است
    به نا بر همین گزارش طبقه متوسط از شهروندان
     کشور را ۴۲٪  تشکیل میدهند که انان ۴۲٪ از ثروت 
    مملکت را در اختیار دارند
     دو مورد دیگر نیز در این گزارش به چشم میخورند 
    که نباید انانرا نادیده گرفتد اول انکه تعداد بیلیونرها
     و میلیونرهای اسرائیلی که در خارج از کشور اقامت
     دارند ولی همواره اسرائیلی محسوب میشوند را
     در این گزارش ذکر نکرده انده و  در ارزیابی و
     مقایسه ئي که در بین کشورها در این زمینه اانجام 
    شده برتری اسرائیل نسبت به کشور کانادا را
    میتوان مشاهده کرد


    *************


    تبلیغ حجاب در ساری



    حتی یزید به « حجاب » زنش

     حساس بود








     به گزارش رادیو صدای اسرائیل

     درگیری‌های شدید در اسرائیل که شبکه تلویزیون خبری "یورو نیوز" آن را  "انتفاضه چاقو" نام نهاده، موجب تشدید نگرانی در کشور های اتحادیه اروپا شده است. شبکه "یورو نیوز" برای نشان دادن سطوح و دید مختلف از این درگیری، در برنامه صبح امروز، گزارش تلویزیون  "روسیه امروز" را که خبر نگار آن بین مردم و حتی هنگام حمله با چاقو از سوی یک جوان فلسطینی حضور داشت، را پخش کرد. گزارش دوم مربوط به تلویزیون یونان، گزارش سوم مربوط به تلویزیون فرانسه و گزارش آخری مربوط به تلویزیون آلمان بوددر کلیه این گزارش ها خبرنگاران با شهامت بی نظیر میان جمعیت به فیلم‌برداری مشغول بودند و از نظر دید سیاسی نشان داده شد، که وضعیت بسیار خطرناک شده و با جوانانی که تلفن هوشمند در دست داشتند و از "واتس آپ" خبر می گرفتند چگونه حمله کنند، مصاحبه شددر آلمان گفته شد، هفته آینده جان کری از سوی اوباما ماموریت دارد با نتانیاهو در آلمان در جلسه بحران شرکت کند. روز چهار شنبه آنگلا مرکل با نتانیاهو دیدار خواهد کرددر گزارش های مختلفی که رسانه‌های گروهی آلمان در رابطه با مذاکرات برلین منتشر کرده‌اند آمده است، چندی است رابطه آمریکا و اسرائیل مانند سابق نیست و کشور های مخالف در بوغ های تبلیغاتی خود از این مسأله بهترین استفاده را برده‌اند و آنگلا مرکل با جهان بینی خاص خود میتواند نقش مؤثری در حل این مشکل داشته باشدنشریه "تی آن لاین" که نشریه سازمان بزرگ تلکوم آلمان است در تفسیر خود می نویسد، اوباما می گوید، باید چاقو کش ها از خشونت دست بردارند و اسرائیل حق دارد امنیت مردم خود را حفاظت و پشتیبانی کند، اما باید گفت، سخنان تهدید و تحریک آمیز باید پایان یابد. پرزیدنت عباس باید قدم جلو گذارد و مانع از ادامه چاقو کشی و ایجاد نا امنی در شهر ها شود. 

     تنه نزن : عکس زیر 
    باراک - حسین اوباما را در حال بوسیدن
     دست ملک سعود پادشاه قبلی 
    عربستان سعودی نشان میدهد



    *******************




    قایقرانان اسرائیلی پناهجویان سرگردان

     سوری در دریا را مورد کمک قرار دادند

      شماری از قایقرانان اسرائیلی هنگام قایق رانی تفریحی در آب های دریای مدیترانه، یازده تن از آوارگان سوری را که در راه پناهجویی در اروپا بودند، از امواج دریا نجات دادند. این قایقرانان در فاصله کمی از جزایر جنوبی یونان در دریای اژه متوجه قایقی شدند که در آب های متلاطم دریا بالا و پایین می رفت و هر لحظه ممکن بود سرنگون شود. بانویی دست نوزاد جان باخته خود را در دست های خویش می فشرد. قایقرانان اسرائیلی همه کمک های لازم را در اختیار این نگون بختان قرار دادند.

     


      رییس جدید ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده ژنرال جوزف دانفورد امروز به اسرائیل آمد تا ضمن آشنایی با نیازهای دفاعی این کشور، در مورد همکاری های نظامی و امنیتی ایالات متحده با اسرائیل در منطقه با مقامات ارشد این کشور رایزنی کند
      یکی از موضوع های مهمی که در دیدارهای مقام ارشد نظامی ایالات متحده و سران اسرائیل مورد بحث قرار خواهد گرفت دخالت نظامی روسیه در جنگ سوریه و پیامدهای منطقه ای و بین المللی آن می باشد.

    ************



    شهردادر نیویورک که به اورشلیم آمده، 

    در بیمارستان با زخمیها ابراز همبستگی کرد




    *          شهردار اورشلیم "نیر برکات" امروز پذیرای شهردار نیویورک "بیل ده بلاژیو" بود که به اسرائیل آمده تا به مردم این کشور بگوید که اهالی نیویورک در مبارزه با آدم کشی های فلسطینی در کنار اسرائیل قرار گرفته اند. شهردار نیویورک امروز از جمله از بیمارستان هداسا در اورشلیم دیدن کرد و با شماری از زخمی های چاقوکشی های اخیر فلسطینی ها گفت و گو کرد و با آن ها ابراز همدردی کرد. او از جمله گفت: لطیفه ای هست که می گوید اسرائیل بخش ششم استان نیویورک محسوب می شود، بنابراین شما براداران ما هستید.


    ***********
              در شهر حبرون (الخلیل) که در فاصله 40 کیلومتری از جنوب اورشلیم قرار دارد و آرامگاه اجداد قوم یهود حضرات ابراهیم، اسحق و یعقوب در آن جا قرار دارد، امروز نیز اوضاع ناآرام بود. در آن شهر روز گذشته  چهار مورد چاقوکشی علیه شهروندان اسرائیلی رخ داد که همه چهار تررویست به ضرب گلوله از پای درآمدند. آسیبی که آن ها به سربازان و یا شهروندان اسرائیلی در جریان چاقوکشی وارد آورده بودند جزیی بود

    ****************

    هراس خانواده های اسرائیلی از قصد چاقو کشی 
     کارگران فلسطینی برای اسیب رساندن به بچه های 
    انان در مدارس و در انشعابات دیگری که از جانب
     شهرداریها  به استخدام ان اماکن در امده اند
              در عین برقراری آرامش نسبی (حتی اگر موقتی باشد) چند شهرداری در مرکز و شمال اسرائیل اعلام کردند که حاضر به استخدام کارگران عرب یا فلسطینی برای تکمیل تعمیرات مدارس با آغاز سال تحصیلی جدید نیستند. برخی خانواده ها ابراز نگرانی کرده بودند که کارگران عرب ممکن است کودکان دانش آموز را با چاقو هدف قرار دهند و مرتکب جنایت شوند.
    **************



              در آغاز جلسه هفتگی امروز هیات دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر گفت که اسرائیل به مبارزه بی امان با چاقوکشی و دیگر انواع ترور فلسطینی و اسلامی ادامه خواهد داد. نخست وزیر از جمله گفت:«از امروز ما اقداماتی را علیه تبلیغات تحریک آمیز آغاز می کنیم که در راس این تحریکات گروه موسوم به "جنبش اسلامی اسرائیل – شاخه شمالی" قرار دارد. نبرد ما در مرحله نخست متوجه منابع مالی این سازمان است که از کشورهای عرب هر سال مقادیر کلانی را دریافت می کند. دوم: ما پیشنهاد فرانسه را برای قرار دادن پاسداران شورای امنیت در محوطه بیت المقدس یهود رد می کنم. در این طرح هیچ اشاره ای به تحریکات و عملیات تروریستی فلسطینی ها علیه اسرائیل نشده است و جایزه ای برای ترور فلسطینی خواهد بود».


    نخست وزیر در جلسه هتگی امروز هیات دولت در این رابطه افزوده گفت:«برخی می گویند که اماکن مقدس ادیان باید تحت نظارت بین المللی قرار گیرد. ولی ما در ماه های اخیر دیده ایم که آنان بر سر اماکن مقدس ادیان مختلف در منطقه چه می آورند. می بینیم در ترور در سوریه با اماکن باستانی چه کردند و در عراق چند مسجد را منفجر ساختند و به نام اسلام این یک نیایشگاه آن یک را ویران کرد. اماکن مقدس مسیحی و آثار باستانی و اماکن یهود نیز همیشه در معرض تعرض بوده است. 
    *          نخست وزیر امروز گفت:«اسرائیل نیست که در محوطه تپه معبد مقدس مشکل آفرینی می کند. اسرائیل خود حل این مساله است. زیرا اسرائیل موقعیت حقوقی این مکان را حفظ کرده  و حفظ می کند. اسرائیل یگانه عاملی است که موقعیت حقوقی مساجد الاقصی و قبة الصخرة را رعایت کرده و در آینده نیز رعایت خواهد کرد. هیچ تغییری از جانب اسرائیل در وضع حقوقی این اماکن داده نشده – تنها تغییر آن بوده که سازمان های اسلامی برای تحریک مردم، گروه هایی را برانگیختند که به اسرائیل حمله برند و آشوب به راه اندازند. آن ها قصد داشتند توسط  عناصر تندرو خود، داخل مساجد را به انبار مواد منفجره و جنگ افزار مبدل کنند و از داخل تالار مساجد و با هتک حرمت از قدوسیت آن به   زائران یهودی حمله برند».  
    *          مقامات فلسطینی برای توجیه رفتار خود در دامن زدن به آشوب ادعا می کنند که نخست وزیر اسرائیل راست نمی گوید. فلسطینی ها در ازای تعرض وعملیات چاقوکشی و آدم کشی خود علیه اسرائیلیان، خواهان دریافت امتیازاتی از این کشور هستند. آن ها همچنین می گویند که باید اداره کامل محوطه تپه معبد مقدس یهود به  طور انحصاری در اختیار سازمان اوقاف اسلامی باشد و اسرائیل حق نداشته باشد بدون اجازه اوقاف به زائران غیر مسلمان اجازه ورود دهد. فلسطینی ها همچنین خواهان آن هستند که اجازه دیدار از نقاط  مختلف محوطه تپه معبد مقدس و اطراف مساجد الاقصی و قبة الصخرة منحصرا در اختیار سازمان اوقاف اسلامی باشد.  


    انچه در جمهوری نحس اسلامی  میگذرد



             حکومت اسلامی ایران امروز نماینده یهودیان در مجلس شورای اسلامی را ناچار ساخت پشت تریبون مجلس قرار گیرد و ادعا کند که گزارش وزارت خارجه ایالات متحده در مورد سرکوب اقلیت های دینی در ایران دروغ و تبلیغاتی است. با آن که اقلیت های دینی در ایران زیر فشار قرار دارند و اقلیت بهایی سرکوب می شود و پیروان دین بهاءالله را به زندان می افکنند و یا می کشند و اموالشان را به غارت می برند، اقای سیامک مره صدق نماینده یهودیان در مجلس مجبور به ادعا  گردیدده گفت: «آزادی اقلیت های دینی در ایران بسیار خوب است». این نماینده مجلس ایران سران کشورهای غربی را متهم ساخت که با سخن گفتن از تبعیض در مورد اقلیت های دینی در حکومت اسلامی ایران، می خواهند دستآویزی برای دخالت در آن کشور داشته باشند.


    تصویر اققای  دکتر سیامک مره صدق نماینده یهودیان


    از هنگام به روی کار آمدن حکومت اسلامی در ایران، اکثریت بزرگ یهودیان ناچار به مهاجرت گردیده اند و شمار آنان به یک دهم کاهش یافته است. در حالی که پیش از به روی کار آمدن حکومت اسلامی، بیش از ۸۰ هزار نفر یهودی در ایران زندگی می کردند شمار کنونی باقیماندگان حدود هشت هزار نفر ارزیابی می شود.


    ***************





    به گزارش خبرگزاری فرانسه فاطمه سالبهی به جرم قتل مردی که در سن ۱۶ سالگی مجبور به ازدواج با او شد روز سه شنبه این هفته اعدام شد. به این ترتیب رقم زنان اعدام شده طی سال جاری به یازده نفر رسید. حداقل ۷۰۰ مرد نیز از آغاز سال ۹۴ اعدام شدهاند




    امین انواری، فعال مدنی و دانشجوی دانشگاه امیرکبیر است که یکشنبه، ۱۲ مهرماه بازداشت شد. مادرش یک روز بعد از بازداشت او به روز گفته بود: "با ۴ ماشین ریخته اند جلوی بانک، انگار می خواهند یک سارق مسلح را بازداشت کنند".
    او حالا می گوید فرزندش در سلول های انفرادی بند ۲ الف سپاه و تحت فشار روحی است. خانم فرح بخشی همچنین از ممنوع الملاقاتی این فعال مدنی خبر می دهد.


    حجتالاسلام سیدعلی خمینی، یکی دیگر از اعضای خانواده آیت الله خمینی،
    طی یک سخنرانی عمومی در کرمانشاه اعلام کرد فسادهای گستردهموجود در
    شان نظام جمهوری اسلامی نیست.












    علاوه بر استانهای شرقی ایران پدیده ریزگرد در استانهای جنوبی و غربی ایران نظیر خوزستان و ایلام  نیز بار‌ها رخ داده است

    علاوه بر استانهای شرقی ایران پدیده ریزگرد در استانهای جنوبی و غربی ایران نظیر خوزستان و ایلام نیز بار‌ها رخ داده است



    بروز اختلاف میان اصولگرایان درباره نظر آیتالله خامنهای پیرامون برجام همچنان ادامه دارد: نقلقولهای مختلف در باره نظر رهبر جمهوریاسلامی پیرامون برجام، تحصن مقابل مجلس و در نهایت نقش اعضای دفتر او در تصویب موافقتنامه.  




    شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که ریاست آن با احمد جنتی است در بخشنامه ای به نمایندگی های این شورا در سراسر کشور آتش زدن پرچم آمریکا در مراسم ۱۳ آبان امسال را ممنوع اعلام کرد.



    blog time magazine picture.jpg



    تنه نزن: مسخره ترین تنبیهی که تاکنون در جهان

     روانشناسی دیده و یا شنیده شده است که این

     نابخردان جمهوری جهل و خون اسلامی فردی را

     که به خود « قمه » میزند را از تنبیه « شلاق » زدن

    به او، او را می ترسانند!!.

    محمدمهدی جمالی، دادستان آباده از محکوم شدن ۵۲ «متهم به قمهزنی» به جریمه نقدی، تبعید وشلاق تعلیقی خبر داد.
    به گزارش ایرنا، دادستان شهرستان آباده در استان فارس همچنین گفته است که در صورت «تکرار قمهزنی در مراسم عاشورای امسال»، احکام تعلیقی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
    پیش از این آیتالله خامنهای با صدور فتوایی قمهزنی علنی یا مخفیانه در ایام محرم را «حرام» اعلام کرده بود. این فتوا پس از آن صادر شد که انتشار گسترده تصاویر قمهزنی در سالهای گذشته واکنشهای بسیاری را به دنبال داشت






    به گفته معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خوزستان، چند نفر در ارتباط با تیراندازی به هیأت عزاداری صفیآباد دزفول بازداشت شدهاند.
    به گزارش تسنیم، رحمان موسوی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان، روز یکشنبه گفت: تحقیقات تا یافتن «عاملان واقعی» ادامه دارد.
    با این حال این مقام امنیتی توضیح بیشتری در این باره ارائه نکرد.
    دادستان دزفول نیز این حمله را «امنیتی» خوانده و گفته است که فاقد هرگونه انگیزه و جنبه فردی و طایفهای است.
    جمعهشب گذشته، در تیراندازی افراد مسلح به یک هیأت عزاداری در شهر صفیآباد از توابع دزفول دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

    ۷ محرم ؛ همایش بزرگ عزاداران حسینی در دزفول
    ۷ محرم ؛ همایش بزرگ عزاداران حسینی در دزفول
    ۷ محرم ؛ همایش بزرگ عزاداران حسینی در دزفول
    ۷ محرم ؛ همایش بزرگ عزاداران حسینی در دزفول
    ۷ محرم ؛ همایش بزرگ عزاداران حسینی در دزفول
    ۷ محرم ؛ همایش بزرگ عزاداران حسینی در دزفول
    ۷ محرم ؛ همایش بزرگ عزاداران حسینی در دزفول
    ۷ محرم ؛ همایش بزرگ عزاداران حسینی در دزفول
    ۷ محرم ؛ همایش بزرگ عزاداران حسینی در دزفول

    تصویر: اخبار منتشر شده از تیراندازی در صفی آباد دزفول حکایت دارد.
    در شامگاه ۲۴ مهر ۹۴ یک خودرو پژو ۴۰۵ با اسلحه کلاسنیکف
     اقدام به تیراندازی به سوی عزادارن کرده است


    ****************





    جهان






    تنه نزن : ذکی ،یارو رو باش، خیلی

     خوش اندامه میخواد که لب خزینه هم

     بشوننش!.


    آنگلا مرکل و رجب طیب اردوغان
    آنگلا مرکل و رجب طیب اردوغان










    به گزارش وب‌سایت اقتصادی فورچون نتایج گزارش جدیدی
     که توسط مؤسسه هورون تهیه شده‌است نشان می‌دهد که اکنون چین
     با ۵۹۶ میلیاردر برای اولین بار از آمریکا جلو افتاده‌است.
     تعداد میلیاردرهای آمریکا ۵۳۷ نفر است.

    Chinese Billionaires have grown exponentially over the past two years
    As most of the world lumbers through the World Financial Crisis, Chinese US Dollar Billionaires have grown exponentially over the past two years












    ****************




    شب و روزتان به خیر













    No comments:

    Post a Comment

    POST توراه و هفطارای

    Every Post's Information